• Areela

Nån i närheten av Linköping?

Är en tjej på 26 år som precis flyttat ut till Vikingstad utanför Linköping. Är mamma till en dotter på snart 9 mån.

Tänkte att det skulle vara kul att träffa andra mammor, eftersom jag inte känner någon här och kanske ta en fika eller nåt.

Kram på er =)

• Svar på tråden Nån i närheten av Linköping?
  • Lindamarieh

Jag följer som sagt gärna med och fikar nån gång men ska nog hålla mig borta denna vecka då jag är förkyld. =(

• Areela

Kan inte heller på onsdag =( Isabelle är superförkyld och sen har jag inga pengar ^^
    Men nästa vecka kan vi

• Tutti Mutti

ok e det bara jag å "Leos och Vincents mamma" som kan imorgon???

• Leos och Vincents mamma

Jag tycker vi då avvktar till flera kan. Är inte säkert att jag kan imorgon ändå, det beror på när min mamma ska åka hem.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LinaRosell

de som inte är allergiska mot katter är jätte välkomna hem till mig i ryd någon gång efter löning så kan jag baka lite osv=)

• Fröken Sophia

Hej!

Så har jag också hittat hit

Bor i närheten (typ 500 m ifrån) Lyxmamma! Jag hänger gärna med på fika någon dag och skulle faktiskt föredra att komma hem till någon då jag inte riktigt har tränat på disciplinen "amning offentligt" ännu!

Har en liten Ellen, född den 12/12-08 så hon fyllde 1 månad igår. Jättemysig och snäll liten flicka!

Ser fram emot att få träffa er någon dag!

/Sofia

• Lyxmamma

Hej Sofia - Kul och se dig här

Ni är även välkomna hem till mig ute i Ekängen!!! Jag är dock lite tjokad denna vecka - ska till jobbet imorgon och fika och på torsdag ska jag på en lunch med en kollega och sen sticker jag till Sthlm fredagmorgon. Men nästa vecka kan jag ställa till med fika här hemma om ni orkar pallra er ut till Ekängen.

• Tutti Mutti

Javisst kan vi träffas hemma hos någon! Bara ännu mysigare
    har bil så vi kan ta oss vart som helst typ...

• Lyxmamma

Man fortsätter ut mot Roxen förbi Gärsta och Tekniska Verken som ligger vid E4an. Om du tänker att du står vid Cloetta Center och har Cloetta på din vänstra sida och Rejmes på din högra så åker du rakt fram tills du kommer till Ekängen

Areela skrev 2009-01-13 21:03:16 följande:
    Vart ligger Ekängen =)
Svar på tråden Nån i närheten av Linköping?