Min man har inte fått utlösning på tre år, finns det fler med samma problem?
Hej!!
Vi hade liknande problem trot jag att man kan säga...
Min kille har noll spermier pga att han hade cancer när han var två och dom strålade hela partiet mellan navel och knä i princip.
Det gjorde att vartenda spår av vad spermie heter är borta.
I alla fall. Efter att han hade gjort biopsi och en tid innan oxå pga nervositet så hade vi nästan inge sex alls, han fick inte upp den och kunde inte hålla den uppe. Det tog hårt på hans manlighet och han såg att jag blev ledsen. Till saken hör oxå att han fick hjärt problem innan och runtomkring det att vi började tänka på barn. Han höll på att stryka med och sexet försvann som man kan förstå. Jag tror att det tagit nästan 1 år om inte mer för honom att komma tillbaka och bli normal både i huvudet och kroppen. Han insåg att han inte kunde göra nåt åt saken att han är steril och han förstod oxå att jag inte skulle lämna honom för allt som hänt och vips kom "mojon" tillbaka. Nu är det mer han som är på och vill!!! Visst ibland när det är jobbigt och tungt fungerar det inte men vem vill under såna perioder... fullt normalt enligt mig.
Med denna historia vill jag bara säga att stressa inte fram sex eller barn. Vänta tills han mår bättre och även du. barn ska vara kul att göra inte hemskt och tråkigt.
Man får försöka tänka sig in i hans situation och förstå. Viktigt oxå att prata mycket om allt. Precis allt!!!!
Lycka till!