Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
LissAnna: Du är en klippa man alltid kan lita på. Tack för den nya tråden. 
LissAnna: Du är en klippa man alltid kan lita på. Tack för den nya tråden. 
God morgon flickor.
Hoppas ni mår bättre i dag. *Lägger ut en hög med friska kramar som ni kan dyka i.*
I går så skulle jag lägga mig tidigt. Trött efter helgens bravader. Duschade innan Livet i Fagervik började och satt och myste i soffan i morgonrock och åt pepparkakor och drack mjölk.
Programmet var slut 20,45 och jag gjorde lite småröj innan jag skulle lägga mig. Då ringer min 16-åriga son från Borås och undrar om jag kan hämta han. Han läser i Borås och skulle sova över hos en kompis och spela X-box och roa sig under natten. (ledig från skolan i dag) Men när han kommer dit så är det fullt med folk där och de är fulla. Inte hans stil så han och tre andra går därifrån efter någon timme. Jag är ju jätteglad att han ringde mig så jag kunde hämta han men jag kom ju inte i säng förrän halv elva i går. Så nu är jag jättetrött. Men det är det värt. Gott att få hem pojken och veta att man kan lita på han. 
Libero: Så fint du har det i hallen. Ser så ombonat ut.
Vad roligt det låter med din helg. Kul att det blev lyckat allting. När vi var på liseberg så var inte Sixten riktigt kry så det blev lite sisådär. Fick bära han mycket och han ville bara hem. Men efteråt har han pratat om hur fint och kul det var så han hade lite behållning av det i alla fall. 
Hjorthan:Skönt att du är lite bättre i dag. Det är för gräsligt när huvudvärken inte vill ge med sig. Glömde ju kommentera din gåva. Den var jättefin och passade perfekt på ditt fat. 
Libero. Vad julmysigt ni har det. En annan färg på speglen hade nog inte passat in. Jättefint. På tal om det stora hjärtat, är det äkta eller fusk. Hur fint som helst i vilket fall. 
Jag skall på APT-möte i em och när det är slut så skall vi äta julmat som vi beställt dit. Sen skall vi även ha julklappstävling (den med tärning) Skall bli både mysigt och kul och GOTT. 
Så jag tar inga kort i dag.
Men skall försöka göra det i morgon kväll. Roligt att se andras så då får jag väl försöka bidraga också. 
God morgon flickor.
I går så var jag på julbord med jobbet. Vi hade beställt catering till jobbet och det var jättemysigt. Sååå mätt jag blev. 
Saga76: Välkommen hit. 
Hjorthan. Håller tummarna att ni får fint väder och som det ser ut nu så skall det ju vara det. Låter som ni kommer få det hur mysigt som helst. Underbart att bra få rå om varandra någon gång. 
Chicago1: Med småbarn i hemmet så blir det inte alltid som man tänkt sig. Får prioritera om lite. Men det går det också och bra brukar det bli i slutändan. När vi var på julbord i går så hade vi en pakettävling. Man slår en tärning och får man ett eller sex så får man ta ett paket. Sen när alla paket är slut så spelar man på tid och då kan det gå livat till. Det stod en julmust på bordet och jag sa till att den får ni flytta. Då var det någon som sa "- det märks vem som har småbarn hemma" 
chicago1. När man tänker efter så är det väldigt kort tid av ens liv som man får se allt ur barns ögon igen. 
Ibland gnäller jag när vi skall på innebandy och fotbollsturnerningar på helgerna. Att många helger försvinner i en kall idrotthall. Men samtidigt så är det ju jätteroligt att heja fram barnen och den perioden försvinner fortare än man anar. 
Tjenixen. Åh vilken hemst läsning.
Hoppas verkligen att de två skyldiga får ett rejält straff och att deras föräldrar tar tag i dem. Fy så arg jag blir när jag läser sådant samtidigt som man blir ledsen. Misshandlad när man går första året på gymnasiet. Då skall ju livet bara vara kul och spännande.
Skickar jättekramar till tröst för hela familjen och hoppas att det blir bra snabbt och att han får mycket stöd från kompisar i skolan. 
Tjenixen. Så mysigt du har det hemma. Vad gulligt med tomtarna vid trappen som tittar ut. (Om jag ser rätt
)