Inlägg från: Flygfotogen |Visa alla inlägg
  • Flygfotogen

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Zandrisen - Kram. Hoppas allt ordnar sig!

Jag behöver lite råd från er kunniga här. Eller kanske snarare några tips. Drar till Sthlm om en vecka och vill gärna ha lite tips på mysiga inredningsbutiker. Syster Lycklig tänkte jag leta upp, men i övrigt? Vad finns i Gamla Stan?

• Flygfotogen

Marsch skrev 2008-12-03 21:43:36 följande:

Zandrisen - Kram. Hoppas allt ordnar sig! Jag behöver lite råd från er kunniga här. Eller kanske snarare några tips. Drar till Sthlm om en vecka och vill gärna ha lite tips på mysiga inredningsbutiker. Syster Lycklig tänkte jag leta upp, men i övrigt? Vad finns i Gamla Stan?
    Ingen som har en susning?
  • Flygfotogen

LissAnna skrev 2008-12-04 19:16:28 följande:

Jo jag! I Gamla Stan har du Sirlig, Ting & Tangel, Kungens Lilla Piga och "S" t.ex. Helmysiga butiker.
    TUSEN tack! Skall spana in dem på eniro och rita mig en karta.
  • Flygfotogen

Saga74 - Tack! Jag hoppas det jag med. Hoppas på uppehållsväder. Åker ner för konsert på onsdagen och på torsdagen skall jag strosa själv i små butiker och bara njuta, ta en kopp kaffe på något fik och titta på folk i klappjaktspausen. Blir nog ett besök på Gamla Stans julmarknad också.

• Flygfotogen

Oooh glögg, jag skall helt klart dit då!

Jag gissar på att du kommer göra fint i vardagsrummet då. Härligt! Hoppas att ni får en riktigt mysig helg.

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9