• Lundin

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Hejsan alla på lantliga tråden=)

Jag och min man bor i en lägenhet som han renoverade innan vi blev tillsammans.
    Lägenheten går i strikt design med raka linjer. Skittråkigt tycker jag och jag tror faktiskt att min man håller med mig. Jag älskar den här lantliga stilen.

Den första Februari är det planerade inflyttningsdatumet i vårat hus. Då har min man med arbetskollegor byggt konstant i 5 månader. I dagsläget har vi inte gjort jättemånga val ang inredning, men jag tror att jag kommer att behöva en sådan här tråd att hjälpa mig.

Tar ni er an mig? -=)

• Lundin

Trappen som går upp till övervåningen vill vi ha i trä och vitt. Min man är inne på halvmörkt trä medans jag vill ha ljust.
    Vilken tycker ni är bäst?
    Sen undrar jag vad ni gillar glaset under trappräckena... bryter det för mycket från det lantliga eller bryter det lagom?
    Förstår ni vad jag menar?

www.maxtrappor.se/galeria/disp_img.php&id_img=181

eller
    www.sscskelleftea.se/produkter/trappor/Bildserier-publiceras-ej/2339/Baseline-G/

• Lundin

Vi har grå nålfiltsmatta på trappstegen i lägenheten nu. Min man ville inte ha det först för han tyckte inte att det var snyggt.
    Men när jag halkade ned för halva trappan med vår nyfödda dotter, kom han hem från jobbet direkt- bara för att sätta dit dem=)
    Vi kommer att vänta med att sätta något på stegen i huset. Det är en väldigt plan trapp... men man ska aldrig säga aldrig.

Förresten. Jag köpte mina gråa trappskydd/halkskydd på ellos.se. Billiga och de har verkligen varit superbra!

• Lundin

Uj uj, kan inget om virke. Utan jag pekar bara på en bild=)
    Skitkass på sånt.

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9