Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
Hej!
Vad bra med en ny tråd!
Lissanna: Fnissade lite för mig själv när jag läste vad din son tyckte om den märkliga innehållet i "lampan", hi, hi...
Hej!
Vad bra med en ny tråd!
Lissanna: Fnissade lite för mig själv när jag läste vad din son tyckte om den märkliga innehållet i "lampan", hi, hi...
LissAnna: Ja ungarna tror väl att man är totalt galen när man flänger runt och gör om, stup i kvarten! Min 10-årige son förbjöd mig härom dagen att följa med till morfars stuga. När jag frågade varför jag inte fick följa, svarade han:
"Men mamma, det fattar du väl... du skulle bara vilja möblera om och måla allt i vitt, och förstöra allt det mysiga!"
Tack för det grabben ;)
Hjorthan: Jättefina lyktor! Till och med paketet de kom i var jättefint!
Här hinner man inte med i svängarna! Vi har problem med Internet igen!! Måste läsa ikapp nu...
Hoppas att ni har haft en trevlig 2:a advent, allihopa!
VackraMagnolia: Vilken snygg tapet ni har i sovrummet!
Vackrastarflow: Usch, vad ledsamt!!
LissAnna: Mysigt med snö! Vi har fått en del snö vi med:) Skrattar gott åt läppstifts historien...
Godmorgon!
VackraMagnolia: Tråkigt med sjukdom, särskilt när man har så mycket att göra ändå den här tiden på året... Krya på er!
Här hemma har sonen åkt på magsjuka, och själv börjar jag få bihåleinflammation. Det känns som om hela skallen ska sprängas när jag böjer mig framåt, blä!
Har lite nytt i bloggen, visserligen från i går kväll men ändå;)
Kika in om ni vill...
lillafrokenkavat.blogspot.com
Mettan69: Tack så mycket! Jag önskar jag kunde dela med mig lite snö till er...
Hej allihopa!
Här snöar det för fullt och har gjort det sedan igår!
Ett nytt vintrigt inlägg i bloggen om någon är intresserad av att kika in ;)
lillafrokenkavat.blogspot.com
musli: såå fina vinterbilder!