Inlägg från: VackraMagnolia |Visa alla inlägg
  • VackraMagnolia

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Hej hen hänger jätte gärna med er på detta forum brinner själv för vitaste vitt och hoppas att vi ska kunna dela med oss av varandras tips och idér ! kika gärna in på min blogg Kram tina

• VackraMagnolia

God morgon alla goa tjejer! Hoppas att eran morgon startade bra här är det lite sådär våran lilla tös har ögoninflamation och jag tror att även jag har åkt på detta hm inte lika roligt !

Mettan69: tack så jätte mycket för ditt välkomnande det är roligt att hotta människor som brinner för samma intresse hoppas att vi kommer att följa upp varandra kram på dig!

Saga74: ja visst är liggande panel fint jag bara älskar detta förstår du ska renovera vårat tv rum nu efter jul då ska jag faktiskt ha stående utepanel på väggarna hoppas att det kommer att bli bra det också men det kommer det säker att bli ! Hopppas att även vi kommer att följa varandra på våra resor med inredningen kram tina

• VackraMagnolia

Urs vad tråkigt att du också åk på det. Hoppas det går fort över.

Vi (eller jag) har också bestämt att vi skall ha stående panel i vardagsrummet. Har målat alla väggar vita men tyvärr inte kommit längre. Maken tyckte jag var knasig när jag pratade om det i början men har accepterat det mer och mer efter att ha sett bilder på det. Men tyvärr så stoppar ekonomin en hel del renoveringar just nu. Blä för att pengar styr så mycket

Hej Mettan69 Ja det är en del som kostar att renovera då är ju även panel ganska billigt material ! Vi körde med sådan panel som man har utom hus på hus för att få den där gammla känslan över det ! hopps att erat bli lika bra får visa lite bilder på det sen ! ja jag hoppas att vi snart bli kvitt sjukdomaran i familjen när snart julen står innanför portarna .

Zandrisen tacka så mycket för ditt välkomnande kram tina

• VackraMagnolia

hej alla goa tjejer hoppas att eran kväll är lugn och fridfull !

Saga74 Jag tror att du får igenom förslaget galant lycka till med din panel!

Har även lagt in nya bilder på min blogg nu så gå gärna in och titta och skriv en kommentar kram tina

www.vackramagnolia.blogspot.com

• VackraMagnolia

Hej på er alla goa tjejer!
    Hoppas att allt är bra med er ? Det är det inte med oss idag. Idag är HELA FAMILJEN sjuka !Pappa vände när han kom till sävsjö han pallade inte att åka ock jobba så han ligger i vårat sovrum nu ner bäddad ända upp till öronen! Ska väl servera honom lite te och goda smörgåsar snart (karlar blir ju alltid lite extra sjuka ) Så det är inget vidare här inte det känns som det alldrig vill ta slut men vi får hoppas att det snart gör det!

Tinkerbel: Ja vi älskar tapeten själva jättemycket ! det var kul att du också gjorde det!

Saga74: Ja man kan ju inte göra allt på en gång renoveringen tar sin lila gång jag vet vi håller på vi också här hemma! Och kök är ju absolut inget billigt kapitel ! Va rädd om dig dag !

Mettan69: Ja vi älskar vårat hus jättemycket också verandan är ju verkligen pricken över iet! Vårat sovrum var vårat sissta renoverings projekt här hemma nu men vi har några rum kvar vi har ju hela 8 rum ock kök men vi har ju absolut kommit en bra bit på vägen men det är ändå ett tag kvar på det !
    ha en underbar dag idag kram tina

• VackraMagnolia

HEJ Hannnnah !
    Jag har köpt mina i min stad där jag bor och det är miljögården som gjort dom kolla in deras hemsida ifall du inte hittar närmaste återförsäljare!
    Annars säl´jer Ikea söta spetsgardiner så kan man själv sy på vitasidenband och knyta söta rosetter! Kram tina och lycka till

• VackraMagnolia

Godmorgon tjejer!

Vilken tur att jag har funnit er här på datorn så att jag har någon att prata och få tips av! Idag kan jag nämligen inte ens prata tappat rösten fullständigt har åkt på öroninflamation också trodde jag skulle klara mig men det är ingen lek att vara så sjuk ska jag säga bläääää vill ju vara frisk så att jag kan få pyssla i mitt hem ju !
    Hoppas att ni andfra mår bra iallafall och att ni pyssla på i era hem .
    Här faller små vita fjun från himlen idag hoppas att det håller i sig !

Igår ringde min svägerska också och frågade om jag ville följa med henne till Sandhamn i Stockholms skärgård på SPA hela helgen !
    Hon hade fått det av sitt jobb i gåva fredag till söndag med middag och 2 glas vin på fredagkvällen och frukost och underbara behandlingar bubbelbad middag och två glas vin på lördagen också . Sen var det frukost på söndagen innan man skulle åka hem . BARA JAG INGA BARN ELLER MAN ! Jag blev ju så glad ! Näää då är jag jätte sjuk istället men får hålla tummarna att jag piggnar på mig lite iallfall.

Va rädda om er idag kram tina

• VackraMagnolia

hej tjejer
    har hitta några ställen man kan köpa lite söta gardiner till er som lita länkar över några sidor som ni kan gå in och kolla kram tina!

www.mio.se/Sortiment/Textil/Gardiner/Skir/

Söta vita knytgardiner från Mio!

www.alvashus.se

Säljer jättefina gardiner!

www.nordljus.net

Säljer otroligt söta hissgardiner !

gudrunsjoden.se/butikhy/docs/webshop/singleitem.asp&pf_id=SE-89304&dept_id=SE-1099&sSida=

Söta knytgardiner!

gudrunsjoden.se/butikhy/docs/webshop/singleitem.asp&pf_id=SE-89306&dept_id=SE-1099&sSida=

Jättefina hissgardiner!

Lyckatill Tina

• VackraMagnolia

hej tjejer!

Hoppas att allt är bra med er !
    Det kommer inte bli någon spa Helg för min del är fortfarande inte pigg det är så j''vla typiskt jag blir så arg på mig själv men men det är väl bara att gilla läget !

I helgen ska jag bara vara hemma och pyssla ikapp allt jag inte gjort istället nu när jag varit sjuk !

Vad ska ni göra i helgen ?

Kram tina

• VackraMagnolia

hej
    Häxan hedda:
    Ni är så välkomna att bo hos oss på sommrana det skulle var trevligt med en extra familj ! *ler*

Hoppas att allt är bra med er är fortfarande lite deppig för att jag inte kom iväg på det där spat men så är det ibland tur att jag kan skriva lite med er om inredning istället !

Kram på er och va rädd om er Tina

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9