• Ankmor

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Saga74 skrev 2008-12-23 00:29:46 följande:
    Go kväll eller natt?!Vill önska er alla en riktigt GOD JUL ... Har idag, blivit ägare av en KITCHEN AID *så glad över den*Även granen har kommit in i huset och står så grön och grann i allrummet.Ät gott & må väl ... Kram Sbosgarn.blogspot.com/
    *sjunger som Nanne Grönvall* "AAVUNDSJUUK JAG E SÅÅ AAAVUNDSJUUUUK"

:-d

Grattis!!!
  • Ankmor
    Häxan Hedda Vad härligt att ni fått veta vad som är fel på Balder! Usch då förkylningsastma - inte kul! Själv har jag 'vanlig' astma och en dotter (15 år) med ansträngningsastma, så jag vet vad det innebär! Lycka till och jag håller tummarna att han får ett drägligare liv med medicinerna!

GOD FORTSÄTTNING!!
    Sidfoten har slut på fantasi för tillfället ------
  • Ankmor
    Gummsan82 skrev 2009-01-02 14:23:36 följande:
    Denna köpte jag på Tradera 4:e advent. www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8010...Fick hem den idag. Hur hade ni förpackat den...?
    Den var ju jättesöt. synd att den var trasig.
    Jag hade skickat den i tidningspapper, bubbelplast och kartong.
    Det måste definitivt vara postens hantering som gjort sönder den.
    Gummsan82 skrev 2009-01-02 16:01:27 följande:
    Vilken är snyggast... eller mest shabby?www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8098...www.tradera.com/Tekanna-Nils-Johan-Hollywood-...
    Nr 2, absolut!
    God fortsättning
  • Ankmor
    fröken vits värld skrev 2009-01-02 23:06:37 följande:
    Tack Ankmor och Helene 306 för er åsikt.Tack Ragnelutta och Hannnnah för era kommentarer därtill!Häxan Hedda, vad gullig du är som skriver så! Jag älskar verkligen vårt hus och drömmen om att kunna ha ett eget företag och få vara hemma i alla år med barnen vore helt underbart!Ska kolla på Det stora grå husets sida, tack för tipset.Kram, kram.

Efter att ha läst din förklaring till vad du skall ha adressen till så har jag ändrat min åsikt!

www.vitavackrahem.se

Saga; Mycket söt!

Sidfoten har slut på fantasi för tillfället ------
  • Ankmor
    Saga74 skrev 2009-01-10 15:45:51 följande:
    HJÄLP!Har lyckats schabbla på min blogg, länkar odyl är hemskt blåa!HUR gör jag för att ändra?! *confused*
    Klicka på "layout" och gå in på "Teckensnittt och färger", där kan du ändra färgen på länkarna samt färgen på besökta länkar.

Lycka till!!
    BREDDA FORUMDELEN I BETA!!!!
  • Ankmor
    Saga74 skrev 2009-01-11 12:07:50 följande:
    ANKMOR: jag har försökt ändra där och där är färgen svart men på bloggen envisas den att vara blå!Nån annan som vet?!
    Det har varit lite problem med Blogger/Blogspot i ett par dagar. Det är nog bara att försöka igen.
    BREDDA BETA!!!!
  • Ankmor
    lolo21 skrev 2009-01-12 18:36:02 följande:
    Tjobidoooo Vi har köpt ett hus!!!! så nu kan vi börja planera vitt, vitt, vitt!
    Grattis!!!!
    BREDDA BETA & mindre grälla färger!!!!
  • Ankmor
    2timearound skrev 2009-01-16 18:07:01 följande:
    Hej alla vita hems-älskare! Jag undrar om någon av er vet var man kan hitta en vit snurrstol, gammal stil självklart. Tro inte att jag är lat och inte orkar leta själv, jag har letat och genomsökt varenda butik, hemsida och loppis som jag känner till. Självklart kan jag måla den själv om någon har sett en träfärgad.Snälla hjälp mig! /Emelie
    Är det en sådan här du menar?
    http://www.blocket.se/vi/19716563.htm?ca=15_s
  • Ankmor
    Saga74 skrev 2009-01-19 20:27:15 följande:
    Hej!Det var mycket fint här idag Jag har klarat min tenta *jihuu* allt är i fas nu!Nytt hos mig ... mest blandat
    Gratulerar!
  • Ankmor
    tjenixen skrev 2009-02-26 19:06:38 följande:
    hej hopp. Det var såååå längesedan jag var in här och snattrade. Oj, vad man kan sakna folk och att babbla inredning alltså. Jag har bara inte orkat. Pluggade 100% till mitten av januari när sista tentan var, blev godkänd och är KLAR nu. Jihooo. MEN jag jobbade även 100% hela december och januari ( vi hade inget obligatoriskt på universitetet utan bara hemstudier och sedan tenta) och sen bytte jag arbetsplats till februari, så det har varit rätt tufft men kul. Detta har ju gjort att inredning kommit ganska långt ner på listan ett tag nu men lite i taget går det ju och vi har inrett ett förråd i källaren och ska bara bygga några fler hyllor och sätta upp skohyllor där så är det klart. Vi har även byggt ett kontor till maken ute i ett av hörnen i dubbelgaraget. Så lite inredning har det ju blivit ändå:)
    *vinkar* och Gratulerar till att du blivit godkänd!
    Drömmar krossas inte - de börjar och slutar, sedan börjar de igen.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9