Hej igen!
Tänkte att jag kanske måste förklara varför jag vill att ni ska kommentera mina webbadresser i ovanstående inlägg.
Så har ni lättare att tycka till, om ni vet vad som ska dölja sig bakom adresserna.
Jag har nämligen tänkt att jag ska renovera gamla, antika och (ibland nya) möbler, måla dem matt vita och sätta min egen prägel på dem, genom en härlig idé som jag har... 
Jag kommer att renovera gamla vackra skåp, skänkar, sekretärer, klaffbord, pottskåp, gamla stolar och bord, byråar, pallar och bänkar. Även hålla på med barnmöbler.
Bara otroligt vackra, romantiska, lantliga möbler ska jag ge mig på, tanken är att ändå hålla humana priser.
Även hålla på med heminredning, design och göra mina egna inredningsdetaljer.
Jag bara älskar allt i vitt och jag vet att gamla antika möbler blir så vackra när de blir vitmålade. Inte för mycket shabbychic, men heller inte helblankt "tantvitt".
Jag kommer att hålla till hemma i vår villas garage på 30 m2.
Vi bor i ett sekelskifteshus i Nacka i Stockholm med punchveranda och krysspröjs så jag känner att det är verkligen rätt arbetsmiljö. 
Garaget är gammaldags och är faktiskt fint med krysspröjs och stora fönster på garagedörrarna och ett stort fönster på sidan som går långt ner. Inne i garaget är det vitmålade murade väggar och en vägg har vita köksluckor som är bra förvaring.
MEN, nu är det ju inte så att det är rusning förbi vårt hus, av folk som vill handla möbler och heminredningsdetaljer...
Så webbadressen är om kanske än viktigare, iom att jag inte kommer att ha någon butik mitt i en stad.
Jag kommer att visa mina möbler+heminredningen på hemsidan, kanske startar jag också en blogg där jag visar för och efterbilder bla.
I framtiden kan jag också tänka mig att sälja via en webshop.
Men inte just nu för då blir det för mycket på en gång, mammaledig som jag är, med två barn.
Därför behöver jag alltså era råd om vilken webbadress som passar bäst och är smartast att ta.
Långt inlägg... Men det är svårt att sluta skriva när jag väl sätter igång, för detta är något jag verkligen brinner för. 
www.vitavackrahem.se
www.vitadromhem.se
www.vitadromrum.se
www.vitagarden.se
www.vitadromgarden.se
www.vittochvackert.se
Kram Fröken Vits Värld!