Godmorgon tråden!!!
Hur har alla dessa härliga bruttor det idag,hoppas att ni alla mår fin fint. Och gör ni inte det så skickar jag en bunt *pigga på er kramar*
Så var det då fredag och snart helg-igen-!!! Tiden går så fort..... Imorgon blir min lillskruttan 7 månader.....det har gått så fort.
Igår var mäklaren här och tog kort på huset...då blev det verkligen så defenitivt,"vi ska sälja huset".....en och annan tår föll på min kind sen han hade åkt iväg. Har trivts så himla bra här och att behöva flytta härifrån när man själv inte har valt det gör ont. Så lä*la ont. Men,men....fick iaf veta att jag fick lgh,den 1/2 får jag tillgång till den,känns skönt att veta vart man kommer att hamna sedan och det positiva i det hela är ju att jag får inreda precis som jag vill där
Än om ex maken inte har haft så mycket synpunkter ang inredandet här hemma så har man ju ändå känt att man har velat fråga.....
Den 21/1 blir den första visningen...håll tummen för att det kommer en riktigt bra köpare som verkligen vill ha detta hus,kosta vad det kosta vill.
Ha en jättebra dag allihopa!!! Många kramar till er goa fr mig.