Inlägg från: Mrs Ru Barb |Visa alla inlägg
  • Mrs Ru Barb

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Hoho tjejjer!!!
    Nu hittade jag er allt igen!
    Kraaam på er!
    Va skoj att det fortfarande finns en tråd!
    Jag blev ju bannad härifrån å fråntagen mitt nick, då de ansåg att det var reklam ( ???)!
    Men men skam den som ger sej...I am back!
    Nytt namn....men samma gamla Hoppetossa /Vaniljmammam å samma gamla blogg , men mest scrap nu för tiden...
    Kom på visit vetja!
    hoppetossadesign.webblogg.se

• Mrs Ru Barb

Mettan....
    Kramar om, skoj att se att du oxå är kvar!

Jag har som sagt pysslat en massa med papperspyssel sen sist, men det har du säkert sett i bloggen.

Inte så mycket hemma pynt......vi köpte ju hus å det har varit stra renoveringsprojekt, som att flytta köket å sånt tar tid, men nu börjar det komma så långt att det är dax för fixandet....
    Lite bilder finna allt.....

hoppetossadesign.webblogg.se

• Mrs Ru Barb

Libero...
    Tack det samma! Allt väl?

Musli....
    Beklagar...vilken mardröm! Mao ska man vara glad att man kunnat slutföra köket. Eller vi köpte allt material direkt, så här handlar det mycket om tid just nu! (Och ork)

• Mrs Ru Barb

libero skrev 2009-02-18 11:03:28 följande:

just nyu är livet på topp. men jag längtar efter sommar och husvagn så jag kan dö.Hur hur du det? trivs ni i ert hus?mettan!visst kan jag ta lite kort men det får bli i morgon efter att jag städat
    Vem längtar inte efter sommar å husvagn...
    Vi trivs 100% i vårt hus, det var en fullträff! Snart har vi bott här i 1½ år, tiden går så fort.
    Å vi har rumstrerat rätt rejält i huset....flyttat köket å gjort sovrum av det gamla köket, inrett 2 lägenheter med delat kök på undervåningen mm mm så det har varit rörigt, speciellt när man inte kan göra så mycket själv, men det sa nog bli klart detta med vad det lider. :o)
    Annars har jag det BRA, har varit lite sämre i hjärtat i vinter, men det ska väl ge sig det oxå.
    Jag skrappar å skrappar, mest kort och tags å så designar jeg en hel del till butiker, bara för att det är så skoj å för att dagarna ska rulla på lite.
  • Mrs Ru Barb

Va roligt att det är nån form av återsamling här i tråden...
    *gruppkram*

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9