Inlägg från: vackrastarflow |Visa alla inlägg
  • vackrastarflow

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Tack för ny mysig tråd!

Här är det också förkylt. Blä.

Nuff said.

• vackrastarflow

åh Allt i hemmet ska jag köpa... Behöver lite julinspiration. Det blev lite för lite pynt, men jag vill inte ha upp en massa jultomtar.

• vackrastarflow

Goddag tjejer!

Förkylningen är sämre här. Uuuurk har gått igenom ett otal näsdukar idag. Jobbigt när man är på utbildning för nya jobbet...

Gick till apoteket och lät ynklig, förhoppningsvis hjälper det jag köpte där.

Så det blir inga foton just nu, har noll inspiration

• vackrastarflow

Min lille vovve dog tidigare idag... Mitt lilla vita monster. Smillas bästa kompis.

Ett rött juleljus är tänt för honom.

www.smillasworld.com

• vackrastarflow

Tack tjejer, det är lite lättare idag. Han bodde ju inte hemma hos mig utan hos föräldrarna, men jag har vuxit upp med honom. Min pappa har tagit det väldigt hårt Idag åkte jag dit och lyckades pigga upp både mamma och pappa lite grann. Pappa anklagar sig själv för hundens död och undrar om det inte fanns nåt annat att göra. Men jag menar att det var bättre att Charlie fick gå bort utan att ha en period av lidande bakom sig. Uscha ja, jag önskar bara jag hade hunnit säga hej då till honom

• vackrastarflow

MagnusPillan skrev 2008-12-11 20:35:36 följande:

Hej Hej! Är ny i tråden, en liten fråga bara, är ute efter lantlig inspiration, vart hittar ni den?
    Här!!
  • vackrastarflow

Nu har granen pyntats, det är så vackert här. Röda kulor och övrigt pynt i vitt. Är sååå nöjd. Tyvärr blir det inga bra bilder i mörkret här :(

Ha en trevlig helg allesammans!

• vackrastarflow

Goddagens! Här skakar det i marken minsann!! Julgranen skakade men tackolov så trillade inget ner.

Själv blev man förvarnad av katten, men lite skumt var det ändå

• vackrastarflow

Vill bara tipsa de som bor nära Helsingborg att Bohaget ska upphöra och säljer ut allt till halva priset! Julsakerna säljs 70% billigare.

Synd att affären inte kommer att finnas kvar, jag älskade den! Då får man åka över till Danmark nu för att hitta liknande.

På måndag ska jag dit och se om jag kan finna nåt kul. Jag har ju egentligen köpstopp denna månaden ;)

• vackrastarflow
    tjolahopp81 skrev 2009-01-11 11:41:39 följande:
    Svar på #455vackrastarflow skrev 2009-01-10 19:10:06 följande: Men jag har för mig att Bohaget finns i Karlshamn också (på en tvärgata till gågatan), frågan är bara vilket som är närmst för dig?!
    Iochmed att jag bor i Helsingborg så är det definitivt närmast
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9