Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
Ja tack för den nya tråden den andra var lite lång hihi
Ja tack för den nya tråden den andra var lite lång hihi
imorgon skall det bli storstädning av har ju målat en del här hemma och nu skall det städas plockas undan och bli fint inför julen, vi tar det i omvänd orning jämfört med alla andra tror jag för man brukar väl städa först och pynta sen men då man har tre små som skall hjälpa till att pynta blir det lite stökigt så vi tog det i denna ordning i år 
hejsan idag har vi varit lediga och varit ute och lekt i snön vi gjorde två snökatter en som satt och en som låg och vila 
I kväll ska jag ut på julbord med mitt jobb eller ja facket bjuder på julbord så det är ju bara vi syrror som ska ut tyvärr hade velat gå hela arbetsplatsen men så är det när det är två fack som bjuder, vi får en lite jultallrik på jobbet nästa vecka så då blir det ju hela jobbet.
så då är jaga tillbaks efter ett trvligt julbord har lagt några bud på tradera så nu sitter jag här å håller tummarna
Hej jag är bara in och tittar fram å tillbaka hinner knappt nå mer då det är jobb jobb och jobb som strå på schemat ha det gott kram jessica
Hejsan allehopp har varit frånvarande ett tag men jag har liksom inte haft något att bidra med har jobbat en hel del dessa dagar och sen har det varit en massa tråkigheter, en bekant eller jag spela fotboll med henne då vi var små hittade sin tre åring död i sängen. En annan bekant fick precis reda på att hennes son har en tumör i hjärnan och så inte så länge sedan begravdes en arbetskamrat så det känns tyngt.
Men det är också såna här saker som gör att man skrattar sig lycklig åt sin egen underbara familj och man uppskattar det lilla i livet.
Jag skulle önska att det var min tur att ha jullov med barnen men jag hade förra året så i år är det min mans tur att vara ledig och jag kommer då jobba jobba jobba för att sedan kunna vara ledig så det inte blir så många dar på dagis i vår.
SÅ jag och min man varvar varandra en hel del denna vinter, tur att han och jag skall iväg på en sista minuten resa runt den 14 febrari för då har vi varit gift i fem år
vill bra önska alla här en härlig och underbar jul va rädd om er själva och dom ni håller kära kram från mig till er