-
har du tittat på mina kort för jag har tre ja ibland fyra barn som har saker över allt, har blivit bättr nu sen svi köpt bla två fotpallar där man kan stoppa i leksakerna i så har dom sakerna i vardagsrummet men dom syns inte då dom inte används8Jessica8 skrev 2008-12-22 20:28:05 följande:Kanske en dum fundering men många här har jätte fina hem. Men jag fattar inte hur ni kan bo så?! Allt ser ju så skrämmande prydligt ut som att man befinner sig i ett skyltfönster där allt är upplagt perfekt, exakt och att man endast få se men inte röra liksom...hur gör ni med barnen? Mina stökar ner överallt mest hela tiden..så mkt verkar ju bara vara dekoration. -
hejsan det var ett tag sedan nu jag har haft ide torka ett tag nu och sen ska vi spara pengar då vi ska försöka ta oss till fjällen och usa i juni och däremellan ska jag och gubben försöka åka iväg på en sista minuten resa bara vi två.
Men vi håller på att bygga en väg i min bonusdotters rum då hon har ett genomgångsrum nu så jag ska väl kolla in några vita tapeter till hallen som blir kvar.
Men jag skulle behöva ett fint billigt skåp för handukar och lite sånt till badrummet är det ån som har tips på var man kan hitta ett sånt. -
hej jag har nu fått min orsaken till att jag jag har haft problem med att äta nån dag, troligen magsår. Har tagit bakterieprov och vissar det negativ blir det väl en gastroskopi så jag hoppas provet är possitivt så slipper jag det.
Men är sjukskriven i helgen och ska bara vara, så vi får se om jag får nya ider på ändring här hemma dom brukar ju komma då vi har sjukstuga hihi.
Är det ingen som vet var man får tag i ett billigt snyggt skåp till badrummet? -
som jag trodde så kom en massa ider då jag är hemma och är sjuk, men nu är det ju bara att vi måste spara pengar till resa så jagfår väl ta penseln igen och måla det vi redan har hum
-
Nu har till och med jag skaffat en blogg, hihi det var igentligen inte meningen men då en kompis skika en inbjudan till sin måste jag skaffa mig ett konto och sen blev det en blogg hihi
-
tack men jag vet inte riktigt vad jag gör men blev nöjd med resultatetTinkerbel skrev 2009-01-26 11:54:53 följande:Hej allihop!Äntligen kan jag komma ut på Internet igen! Det har bara funkat någon minut, för att sedan totalkrascha! Hoppas att det fungerar nu, för jag har en hel del att läsa ikapp :)chicago1: Kul att du också skaffat en blogg; den ser fin ut :)tack men det finns myket jag vill göra kvar, för tyvärr krokar ju min mans intresse och mitt jag vill ha mysigt och fint både inne och ute medan hans intresse är bilar så det står ett antal skrottbilar på gården som drar ner mysfaktorn men men det kanske blir ett garage för dom med nångång iframtiden kan man hoppasLissAnna skrev 2009-01-26 12:06:18 följande:Mysigt hem du har. -
Ja eller mulle meck då han som min man tycker det finns inget skrot bara nya sätt att använda dem på. Å min mellersta verkar gå i samma bana så det kommer väl bli en hel del mer skrotLissAnna skrev 2009-01-26 12:43:02 följande:Du får börja kalla honom för SkrotNisse då. -
oj det blir många syrener det då det är över tio skrottbilar och en massa delar men iden var bra hihi.Mettan69 skrev 2009-01-26 14:08:48 följande:Chicago1: Mysig blogg du har startat. Du får väl plantera syrener som en häck runt alla hans bilar. Utåt sett så ser det ut som en syrenberså och invändigt för djävligt med alla bilar men det behöver ju ingen veta. Kaktus76: Trots rådande omständigheter så låter det som ni har det mysigt. Förra inlägget med barnen var jättefint.
Å tack för att du tittat in i min blogg. Du kanske vet hur man får fram hur många som besöker ens blogg? -
nej verkligen inte men så länge han får ha sitt på utsidan så får jag ha mitt på insidan så det är väl rättvistMettan69 skrev 2009-01-26 14:48:57 följande:TIO BILAR. Stackare Ingen romantisk syn Kan inget om bloggar men många här inne kan så du får nog ett svar snart.
.Å tyvärr är det inte dom tiobilarna som är mest strande utan helvorna och bildelarna
-
Sitter nu och väntar på att min man ska komma hem med mitt blocket fynd, jag har köpt ett hörn vitrinskåp i trä och ett litet väggvitrinskåp i trä för nästan inget och då orken infinner sig kommer dom att bli vita. Hoppas på att dom kommer att se bra ut i mitt vardagsrum, när dom kommer hem kan jag lägga ut bilder på bloggen så ni får se förre och efter.