Inlägg från: VackraMagnolia |Visa alla inlägg
  • VackraMagnolia

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

hej hej och välkommen MagnusPillan hit där är nog här som du kan bli inspirerad av alla underbara hem som alla har ! Kolla bloggarna så kommer du att hitta fanastiska hem det kan jag lova!

www.vackramagnolia.blogspot.com är min egna blogg du får jättegärna kolla in den och lycka till med dina fynd!

Hjorthan: Vad harligt att komma iväg en runda med gubben själv det är ju inte varje dag man kommer iväg på en resa som man faktiskt bara är man och hustru ! Jätte avis på er! jag har en toppen resturang som jag verkligen rekomendera det kostar lite men inte överdrivet men det är RESTURANG TRÄDGÅRDEN har ni tid och känner att ni ska unna er något lyxigt så gå dit!
    Haga Julmarknad tycker jag också att ni ska besöka!
    skicka med länk till deras hemsida

www.tradgarn.se/

Sen kam man ju ta Julpaddan med sin kära rätt romantiskt tycker jag !

Sen tycker jag att om ni äger var sina skrisko så ska ni absolut ta med dom och åka på någon om alla göteborgs isar som dom spolat upp på lite olika ställen i stan ! Om inte på liseberg !
    Ps glöm inte att kolla in alla underbara inredningsaffärer när du ändå är i Göteborg Ds

Kram på dig och ha en underbar helg i Göteborg kram tina

Och en STOR KRAM TIL ER ANDRA OCKSÅ SÅKLART
    www.vackramagnolia.se

• VackraMagnolia

Hjorthan:
    Ja men visst gör den så ta med dig gubben på det och njut av en underbar helg kram tina

• VackraMagnolia

Hjorthan!

Jag är så glad för eran skull njut av helegn nu då ! Och ha så mysigt som ni bara kan nu då! kram igen till dig!

jag tror att barnen tycker att det kommer bli jättebra ! Dom tycker nog att ni också är väl värda detta kram på dig TINA

• VackraMagnolia

Hej alla goa tjejer!
    Hopps att eran helge varit bra och att ni hållt er friska!? Jag själv håller äntligen på att friskna till så imorgon ska här städas och pyntas ! Ser jag fram emot !
    Är det någon av er som tagit kort på eran inredning nu kring jul så hojta till är ju jätte nyfikna på hur ni pyntat era vackra hem ! va nu rädda om er och njut nu av dom sissta timmarn av tredje advent 2008

Kram tina

www.vackramagnolia.blogspot.com

• VackraMagnolia

Hej Ragnelutta !

Vad kul att du gillad min blogg jag kan kolla upp om jag inte har kvar något bit av tapeten men det gör jag inte förrens imorgon om det är ok !

Hoppas att du kommer tillbaka till min blogg !

Till er andra hoppas att allt är bra med er?
    Idag har jag äntligen kommit igång här hemma har ju varit lite off här med är på g känner jag igen så skönt!

Lagt upp en ny biuld på min b logg på mina stolar i finrummet kika gärna in på bloggen !'

Kram Tina

• VackraMagnolia

Hej på er och hoppas att alla är pigga och krya ?

Saga79: Jag har köpt stolsöverdragen på Ikea faktiskt färdigsydda och klara 250kr tror jag dom kostade!
    Tack för att du gillade mina kransar

Mettan69: Jag ska ställa mina bokstäver på våran eldstad tänkte jag inne i finrummet ! Ska försöka hinna med att lägga in lite bilder så att ni får se!
    Jag håller absolut med dig om Äntligen Hemma igår stor besvikelser! Det var bättre förr eller vad säger du?

Vad händer hos er idag då?
    Här ska det fortsättas att dekorera och pysslas lite!

Va rädda om er kram tina

• VackraMagnolia

Hallå hallå tjejer!

Hur är läget med er?
    Här håller jag äntligen på att komma ifatt allt man missat när man legat sjuk i nästan 2 veckor. Men skam den som ger sig !
    Har fått klart på nere våningen idag och har nu övervåningen kvar imorgon, men det ska jag nog hinna med det också .

Måste säga att alla verkligen har super fina bloggar så kul att följa en del av er !

Hur långt har ni kommit i era julstök hemma ?

Har en massa tidningar sen förr som vi hittat i vårat hus under alla renoveringar som vi haft . Och tänkte att jag skulle slå in lite söta julklappar med det ikväll och hänga upp på lite olika ställen och dekoera med lovar att lägga ut lite bilder på bloggen ikväll eller imorgon.
    Va nu rädda om er till nästa gång !
    Kram Tina

• VackraMagnolia

Hej på er alla goa tjer!

Hopps att ni mår bra alla trotts atj jag läste att någon haft det lite jobbigt med närstående och sorg!

Här är det fullt upp ska dekoera lite här nu på förmiddagen sen ska vi på julbord med svärmor och alla min mans sysskon med respektive familjer .

Ska hinna med och hämta hem lite från naturen idag också hade jag tänkt .

Om jag inte hinner spanna in forumet innan jul så önskar jag alla EN RIKTIGT RIKTIGT GOD JUL & GoTT NYTT ÅR kram Tina

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9