Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
Mettan69 skrev 2009-01-21 11:40:05 följande:
Åhh så fint du har det hemma. Gjorde riktigt ont i hjärtat att titta på det. Fy för att behöva sälja sitt hem när man inte själv vill det. Lider verkligen med dig.
Häxan Hedda skrev 2009-01-21 11:43:45 följande:
Men va fan kaktus...här har jag nöjt mig med att sparka lite lätt på din karl!!? Han har just fått en mental dansk skalle av mig för att han gör så att du är tvungen att lämna detta underbara hus och jag önskar att jag kunde köpa det så du kunde komma dit så ofta du ville Håller alla tummar och tår för att det blir minst 3 som förälskar sig så du får ut så mycket som möjligt, och allt över utgångspris går så klart till dig för "psykiskt lidande"*KRAAAAM*
LissAnna skrev 2009-01-21 12:26:49 följande:
Väldigt vackert hem.
Hannnas skrev 2009-01-21 12:41:48 följande:
ojojoj så fint!!
TACK snälla goa ni

Ja det som gör allra,allra ondast just nu är att jag måste lämna huset än fast jag inte vill. Utan för att det är han som vill skiljas........han som har tagit beslutet. Senare när det är dags att börja jobba så vet jag inte om jag kan vara kvar på det stället. Ett ställe som jag trivs superbra på, men åter igen för att HAN vill skiljas så vet jag inte om jag kan vara kvar pga arb.tiderna. Men,men.....det är en senare gåta att lösa
Nu måste jag fixa och trixa lite med det sista innan mäklaren kommer.
*Kramar till er alla*