Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
 ) men frågan var ju om det överhuvudtaget var möjligt
 ) men frågan var ju om det överhuvudtaget var möjligt   Jag får helt enkelt prova framåt vårkanten. Jag är ju så jäkla otålig så jag skulle ju vilja börja redan i helgen
  Jag får helt enkelt prova framåt vårkanten. Jag är ju så jäkla otålig så jag skulle ju vilja börja redan i helgen   
 Vi har som sagt skrivit på kontraktet och vi får nycklarna i helgen. Det är så litet och pluttigt så sambon sa att om vi slickar oss om munnen har vi tvättaat alla fyra väggar

Vi skrotade runt i trädgården och jag hittade massa syrenbuskar,en enorm rosenbuske och ett fruktträd av ngt slag. Tänkte ta hem några kvistar i helgen och se vad som slår ut.
I bodarna runt så fanns en stor zinkbalja, en tvättbräda och en vattenkanna (även den i zink) samt en "reda"kryddhylla och ett otroligt gulligt litet väggskåp. Allt får vi använda och jag är helt lyrisk

Tack allihop för alla kommentarer ang. att vi blev av med Torpet, det kommer fortfarande vara lite joobbigt att flytta ut men det är ju också otroligt spännande att bara flytta dem till nästa smultronställe . Era tummar funkar bevisligen

Kramar till er alla

Bilr av med mitt fina sovrum *lipar som Lille skutt*
  Bilr av med mitt fina sovrum *lipar som Lille skutt*