Inlägg från: Cuthalion |Visa alla inlägg
  • Cuthalion

För oss singlar!

Ensam är Du inte . . . eller iaf inte ifråga om att vara singel .

Ofrivillig singel men har lite väl höga krav på en eventuell pojkvän. Gillar inte att strula runt heller så då blir det som det blir .

Då är vi iaf 3 1/2 utan partner (The Dreamer verkade ju på gång )

• Cuthalion

Precis fått reda på att mitt ex träffat en ny. Fy f-n vad det svider och jag vet inte ens varför . . . Vill också ha någon . . . F-n!

• Cuthalion

Han gjorde slut för ett år sedan men vi har fortsatt träffas och hade sex senast för en vecka sedan. Förstår inte varför han som behandlade mig riktigt illa stundtals måste hitta ngn ny . . . det är väl det som svider mest. Att han hittat ngn ny är väl kul för honom ,vill inte ha tillbaka honom, men att han fick tag i ngn när han varit den som betett sig sämst (han håller med om det), det tja . . . Skall bli skönt om ett par timmar när jag hunnit lugna ner mig .

• Cuthalion

Pluggar juridik och är säsongsanställd i receptionen på en golfklubb, så nog finns det skaer att göra. Annars leker jag med min älskling, världens finaste Jack Russel (eller det är exets men jag har hand om vovven största delen av tiden).

Dreamer: Vad kul att Du fått nya vänner! Skönt när man slipper sitta ensam utan kan hitta på saker med andra när man känner för det!

Lajndro: De flesta ser väl singlar som att de kan göra vad som helst när som helst, vilket är lite svårare när man har någon annan att ta hand och tänka på. Skillnaden ligger ju egentligen i ifall man har en partner eller inte men men . . . svårt det där

• Cuthalion

Satt hela gårdagen på en kompis båt och glassade och idag skall vi på Rhapsody in Rock så jag kan väl knappast säga att det går någon nöd på mig för tillfället .

Får försöka njuta av alla småmynt i väntan på en familj

• Cuthalion

Mjukisvicki

Vänta bara . . . Det kommer nog en dag när Du plötsligt är helt disträ för att Du skall få träffa just h o n o m

• Cuthalion

Fjärilen - Cheesecake . . . vad gott det lät! Själv gnager jag på kladdkaka, helt okay det med

Lilla J - Man ångrar oftare det man inte gjort än det man gjort. Kan vara skönt att få lite närhet av någon som man inte behövt släpa hem från krogen . . .

• Cuthalion

Vad kul med bartendern Smulan! Trevligt att ha någon att tvätta håret för om inte annat

• Cuthalion

Börjat tröttna på alla överlyckliga par i min omgivning men samtidigt glädjs jag med dem självklart. Får väl se när jag hittar någon också

• Cuthalion

Smilla00

Jag längtade efter dagen mitt ex skulle träffa en ny tjej och nu när han har gjort det är det en lättnad på de flesta sätten. Nu behöver ingen av oss fundera på vad den andra är ute efter utan kan samarbeta om det som är viktigt för oss.

Fast det kändes att han hittade någon före mig men samtidigt har han varit ute i prncip varje helg, jag ahr inte letat överhuvudtaget och har ingen lust att göra det heller. Tidigare killar har kommit när jag minst anat det så han får komma och ringa på den här gången också

Svar på tråden För oss singlar!