Inlägg från: Fjärilen |Visa alla inlägg
  • Fjärilen

För oss singlar!

Ansluter mig gärna till er singeltjejer om det är ok?

Är singel sedan julen 2005 men har dejtat en kille som det nu tog "slut" med i förrgår så jag är lite deppad över det. Trivs ändå rätt bra med att vara singel, har växt otroligt mycket.

Innan var jag sambo med en kille och det tog mig nog ett år att komma över det. Det var han som gjrode slut och det var hemskt jobbigt.

Men... nu spanar jag, men drömprinsen har inte kommit än.. och kanske dröjer det eftersom jag innerst inne känner att det är skönt att vara singel för nästan första gången sedan 15 års ålder!

• Fjärilen

Julen 2004 kanske jag är singel sedan... inte 2005

• Fjärilen

Godmorgon alla singeltjejer Ha en bra dag!

• Fjärilen

Nu är jag hemma från jobbet, hur trött som helst Vad ska ni göra i kväll då?
    Jag är så trött så det blir en film i soffan och sen kanske en bok... känner att det är dags att varva ner lite.

• Fjärilen

Godmorgon girls!

Vad händer idag då? Här är det tråkigt väder så jag ska nog bara vara hemma och vila upp mig, läsa en bra bok.. äta en lång frukost nu. Ibland är det skönt att vara ensam
    Ny börjar jag nästan bli lite rädd och funderar om jag någonsin kommer att kunna bo med en annan person igen....

• Fjärilen

Jag ska oxå gå och köpa godis även om jag egentligen inte orkar klä på mig och gå ut. Blir en riktig mysdag och så lite prat med er här

The Dreamer- låter jobbigt med kramp i tarmarna.. kram!

• Fjärilen

Ok, men jobbigt ändå...

Hoppas att du får en trevlig dag!

• Fjärilen

Nä nu vände denna bra dag. Mitt ex (han jag var sambo med), skrev nyss till mig. jobbigt att prata med honom fast det var ett år sedan det tog slut. Han var ju trots allt min drömprins trodde jag. Att man aldrig kan glömma...

• Fjärilen

Hej Lilla J Välkommen!

Jag har tråkigt ... orkar inte gå ut och handla mat. Tänkte göra en cheesecake idag!

• Fjärilen

Är det fler än jag som är hemma ensamma en lördagkvälll som denna?
    Då kanske vi kan prata lite strunt här inne

Skulle vara kul att åka på en singelkryssning haha

Svar på tråden För oss singlar!