• Ramunda

För oss singlar!

Hej hej...

Jag får nog ansluta mig till denna tråden, då jag kommer att bli singel rätt så snart....

• Ramunda

Smulan80:::

Därför att antingen så kommer nån utav oss att göra slut.... Antingen han eller jag.... Vi pratar inte med varandra längre, har inget gemensamt....Vi bara gnäller å brakar hela tiden....

• Ramunda

Smulan80::::

Tyvärr så vill han inte prata....Å för mig känns det som om all kännslor e borta... kan inte känna nått längre....

• Ramunda

Hmm.. Träffade min stora Kärlek idag...Men det e inte han som jag e ihop med nu å ska göra slut med.....

Jag tror jag e kär i honom....igen....*suck*

• Ramunda

Hjälp.. Hur ska jag göra.....

Jag e ju hur velig som helst....Vill ju göra slut med min nuvarande....Å har känslor för en annan....Men samtidigt vet jag ju inte om jag borde göra slut....Vill ju inte bara ge upp sådär....

• Ramunda

mjukisvicki::

Jag vte, därför behöver jag nog ett litet råd....Nä veme haj på relationenr?? Inte jag iaf....

• Ramunda

mjukisvicki:::

Å vad gör man då när hjärtat inte säger nått??? *snyft*

• Ramunda

Okej, det e nog det jag planerar å göra tror jag....

• Ramunda

Hej hej..

Det var ju ett tagsen jag var här inne....

Men jag kan ju säga att jag har bestämt mig för att gå isär med min sambo....
    Ska leta efter lägenhet å osv... men det e ju inte lätt att få nån då man inte har en inkomst....

• Ramunda

Så, nu var det ett faktum.... Vi ska separera....

• Ramunda

Smulan80:::

Tack, jo det var ett naturligt beslut...

smilla00:::

Tackar....

• Ramunda

Jag är så förtvivlad...
    Min fd. sambo är inte ens ledsen över att vi separerade,fast det var jag som tog det steget....

• Ramunda

Ja, nu e jag singel....
    Happs, vad gör man nu då???

Svar på tråden För oss singlar!