För oss singlar!
Hej hej...
Jag får nog ansluta mig till denna tråden, då jag kommer att bli singel rätt så snart....
Hej hej...
Jag får nog ansluta mig till denna tråden, då jag kommer att bli singel rätt så snart....
Smulan80:::
Därför att antingen så kommer nån utav oss att göra slut.... Antingen han eller jag.... Vi pratar inte med varandra längre, har inget gemensamt....Vi bara gnäller å brakar hela tiden....
Smulan80::::
Tyvärr så vill han inte prata....Å för mig känns det som om all kännslor e borta... kan inte känna nått längre....
Hmm.. Träffade min stora Kärlek idag...Men det e inte han som jag e ihop med nu å ska göra slut med.....
Jag tror jag e kär i honom....igen....*suck*
Hjälp.. Hur ska jag göra.....
Jag e ju hur velig som helst....Vill ju göra slut med min nuvarande....Å har känslor för en annan....Men samtidigt vet jag ju inte om jag borde göra slut....Vill ju inte bara ge upp sådär....
mjukisvicki::
Jag vte, därför behöver jag nog ett litet råd....Nä veme haj på relationenr?? Inte jag iaf....
mjukisvicki:::
Å vad gör man då när hjärtat inte säger nått??? *snyft*
Okej, det e nog det jag planerar å göra tror jag....
Hej hej..
Det var ju ett tagsen jag var här inne....
Men jag kan ju säga att jag har bestämt mig för att gå isär med min sambo....
Ska leta efter lägenhet å osv... men det e ju inte lätt att få nån då man inte har en inkomst....
Så, nu var det ett faktum.... Vi ska separera....
Smulan80:::
Tack, jo det var ett naturligt beslut...
smilla00:::
Tackar....
Jag är så förtvivlad...
Min fd. sambo är inte ens ledsen över att vi separerade,fast det var jag som tog det steget....
Ja, nu e jag singel....
Happs, vad gör man nu då???