• Lilla J

För oss singlar!

Hejsan allihopa!

Ansluter mej till denna tråden då jag blev singel eller snarare ensamstående i förgår.

En liten presentation av mej kanske!
    Är 21 år. Har en dotter tillsammans med Fredrik (22 år) som just lämnat mej.
    Vi förlovade oss dagen efter att vi fick veta att vi väntade barn. Då hade vi varit tillsammans i 3 månader (samt 4 månader 2 år tidigare). 9 månader senare fick vi Nicole. Och som i de flesta familjer med nyfödda så tärde detta på vårt förhållande. 2 gånger sov han hemma hos sin pappa för att tänka igenom alla sina tankar och för att komma ifrån för en stund. Detta efter att vi som vanligt bråkat.
    Iförgår bråkade vi igen. Och det slutade med att han valde att lämna mej på riktigt. På Lillans 5-månadersdag...
    Jag har gråtit å gråtit och åter gråtit. Vi har gjort upp att han ska komma hit varannan helg och de dagar jag har tvätttid, för att träffa Nicole.
    Anledningen till att han lämnade mej var att han tyckte att allting hade gått för fort. Han var helt enkelt inte redo för att bli pappa. Men han vill bli redo så han kan ta ett större ansvar för Nicole än vad han palar just nu. Så vi får se vad som händer framöver.
    Våra känslor för varandra har i alla fall inte förändrats.
    Igår bad jag honom att komma och sova över. Jag är extremt åsk-rädd och det skulle bli ett sjuhelsikes oväder.
    Han kom och åskan försvann. Men han stannade över natten. Tragiskt nog resulterade det i att vi hade sex. Båda ville.... Men nu inser jag att jag borde ha avstått. Men men... De är lätt att vara efterklok.

Så ser min historia ut så här långt!

• Lilla J

Tack!
    Jo det är sant. Hur jag än hade gjort så hade jag nog ångrat mej efteråt.
    Men men.... Ny dag - nya tag!

• Lilla J

mjukisvicki

Tackar!!
    Jag hoppas på det. Man saknar ju inte kon förrens båset är tomt. Hoppas han inser det nu när vi inte träffas ett tag.

Ja... Sex kan vara bara sex. Men jag ser det positiva i det hela. Vi hade gjort slut dagen innan och ville ha mej för en stund redan dagen efter. Nu ska jag hålla band på mej tills han vill ha hela mej och inte bara sex.

• Lilla J

Go morron!

Idag verkar vi få fint väder. Skönt!!
    Fredrik ska komma hit idag och leka me lillan medans jag tvättar.
    Har städat hela lägenheten nu och möblerat om så att sovrummet numera är mest Nicoles rum. Ska bli kul å se hans reaktion. "Har du gjort allt det själv?" typ....
    Hihi... Längtar tills klockan 3. Då kommer han!!!

Ha en bra dag!!!
    Kram!

• Lilla J

Bor längst ner i blekinge. Lite "outside"

• Lilla J

Hallå ja!
    Nu har Fredrik kommit. Ha varit här en stund. Men just nu är han och hämta mat åt oss.
    Men det känns så jobbigt. Vill ha han! Kan inte få honom...... Vill bara gå å gräva ner mej en stund.

Håller med Cia80. Verkligen tur att FL finns...

• Lilla J

Usch vad jobbigt det var när Fredrik var här.
    Jag är sååå deprimerad nu så det finns inget annat.
    Jag är så arg på mej själv för att jag sumpat detta. Det ska vara han och jag och lillan.
    Inan han gick så frågade jag om det fanns nån chans nån gång för oss igen.
    Nej, inte som det ser ut just nu. Men man vet aldrig hur det blir i framtiden, svarade han. Så säger han hela tiden. Så senare skickade jag ett mess till honom och sa att han få hämta alla sina saker på tisdag. Och att jag sätter punkt för vår tid tillsammans. Nu ångrar jag mej så. Jag vill bara ha honom tillbaka. Har älskat honom oavbrutet i flera år. Jag VET att det ska vara han och jag. Känns som om halva jag har dött. Och andra halvan ligger inte långt efter....

• Lilla J

Tjohooo!!!
    Lillans pappa var här och jag gav honom ett erbjudande han inte tackade nej till.
    I två månader nu har vi uppehåll (inte helt slut alltså).
    Sen ska vi ha en vecka för oss själva utan Nicole. Hon ska bara vara här på nätterna.
    Den veckan ska vi prova på å se hur våra känslor för varandra te sej utan press och måsten kring lillan. Har en svag känsla av att detta kommer att lyckas.
    Å gör det de så börja vi om från början. Fast utan att flytta ihop. Vi ska ta det lugnt å fint.
    Så att vi inte tappar varandra på vägen igen!!!
    Är så glad nu!!! Fast två månader går ju såååå långsamt..... Hmm....

• Lilla J

mjukisvicki

Hehe... Lättare sagt än gjort!
    Nejmen... Jag får väl typ boka upp mej varje dag. Har visserligen många stunder tillsammans under tiden. Som på fredag ska vi hem till hans mamma. På söndag ska han jag och Lillan grilla och ha en heldag. Den 15:e ska vi iväg å shoppa. Den 27:e ska vi på hans systers bröllop. För att inte tala om lillans halvårsdag dagen därpå. etc.... Så jag har ändå många roliga tillfällen med honom att se fram emot under tiden.
    Hoppas bara att det kommer att vara värt det. Jag menar så det inte blir så att det inte funkar i slutänden i alla fall. Fast så ska jag låta bli att tänka. Jag ska ge mej fan på att det här kommer att föra oss ihop igen. Å jag är envis. Jag ger mej inte förrens det är vi!

• Lilla J

Idag är det en vecka och en dag sedan det tog slut. Men det hann inte gå mer än 3 dagar förrens 2 tjejer hade ringt till honom och försökt få en dejt. Varav den ena är hans ex och den andra är exets kompis. Fast det var bara jag som lyckades få en dejt Först om 2 månader...
    Exet hade typ ringt å tjatat att han skulle komma till henne och titta på film. Men han sa att han inte hade tid. Då föreslog hon att hon kunde komma till honom och dessutom sova över. Hallå ja!!! Men det ville han inte så hon fick nobben!!! hihi!!
    Vi ska hem till hans mamma idag. Hon vill träffa lillan innan hon åker iväg på semester. Å jag fick följa med!!! Tjohooo!
    Så nu har jag 5,5 timme på mej att göra mej iordning, städa, ta hand om lillan och göra henne i ordning.

Ställde mej på vågen i morse. Jag som ALDRIG lyckas gå ner i vikt har under denna veckan tappat tre kilo. Kul så sett. Men inte på sättet jag tappat dom. Har ingen aptit kvar...

• Lilla J

Snart kommer Fredrik och hämta mej och lillan. Vi ska hem till ett par bekanta.
    Sen ska lillan och jag sova hos Fredrik. Och ha en heldag imorrn. Håll tummarna för mej ikväll!!!!

• Lilla J

NU LÄMNAR JAG ER!!!!
    Efter att ha spenderat helgen och senaste natten ihop med lillans pappa har han nu bekänt att vi är hans liv och han ville komma tillbaka till oss. Nu ska vi ta det väldigt lugnt. Börja som särbo så få vi se vad som händer sen. Jag är så lycklig!!

• Lilla J

Tack tack ska ni ha!! Lycka till ni oxå såklart! Hoppas att era män dyker upp snart!

Svar på tråden För oss singlar!