För oss singlar!
singel och gravid.. får man vara med här iaf?
singel och gravid.. får man vara med här iaf?
Smulan80... nä.. jag håller med.. vi klarar oss utan karlar!
Jag tänker iaf göra det.. jag har fått nog nu.. av alldeles för mkt svek och otrohet.. så nu tänker jag förbli singel ett braaaa tag..
Smulan80... jag hakar på.. *S* ska bara klämma ur mig den här lilla bebisen först.. och amma klart.. å fixa barnvakt å fixa pengar.. *S* så vad sägs om år 2007??
hehe..
jag har köpt en scarf till min jycke.. där det står: Min matte är singel!!!
toksöt!
hoppas den funkar.. hehe
Smulan80 .. åhh.. *Dreggel* det vill jag oxå åka på!! *S*
men jag får nog snällt stanna hemma... *S*
blir kryssningen fler ggr? *S*
Smulan80.. du får bjuda med mig nästa gång då..
men tills vidare så.. ja dreggla och ragga för mig oxå..
Säg till nån snygg karl att det finns en för tillfället desperat höggravid 28åring i Östersund som bara sitter å väntar *S*
,mmm.. tänk om det vore så enkelt.. *S*
Karlar är det sista jag vill tänka på just nu
mitt ex är så otroligt patetiskt... Han hade ett konto på Lunarstorm förut... men tog bort det.. Så nu skapar han tillfälligta konton för att läsa mina dagböcker där.. alltså för att hålla koll på vad jag gör... och efter att han har snokat klart så raderar han kontot...
Det var han som dumpade mig... och skaffade en ny direkt efter.. så varför ska han hålla koll på mig???
Det sista jag sa till mitt ex var att du har sumpat dina chanser.. Du är helt och hållet ute ur mitt liv och kommer aldrig att kunna vara en del av det igen.. varken som vän, bekant eller något annat!
Och det håller jag på.. ser jag honom på stan så ignorerar jag honom..
Han finns inte för mig längre..
så jag förstår inte varför han ska hålla koll på mig! *sucka*
karlar!!!
jadu.. vad vill de egentligen?? mitt ex har ju ny tjej dessutom...
*S* nä.. samma här..
vart träffar man singelkillar som inte flyr för att man är ensamstående mamma då?? *S*
haha... ja.. kanske det..
får ta å införskaffa några såna då..