För oss singlar!
Så skönt att hitta andra i samma sits!
Jag och mitt ex bröt för nio månader sedan - oj vad tiden går!! Men vi strulade några månader på våren, men han var inte på samma nivå som mig!
Jag vet inte om jag vill vara med honom egentligen! Vi bröt fast vi fortfarande älskade varandra för att vi bara bråkade. Vi hade kommit in i en negativ spiral, som vi inte kunde komma ur utan att flytta isär!
sedan när vi väl flyttat isär kom han på att han inte ville ha ett förhållande!
jag tycker fortfarande om honom och han mig, men jag tycker mer om honom än han tycker om mig :( Samtidigt som vi innerst inne vet att vi inte kan vara tillsammans så dras vi till varandra! eftersom jag vill mer än honom så slutar det alltid med att vi blir ovänner när vi pratar med varandra!
han vill att vi ska vara vänner och det vill väl jag också innerst inne, men jag känner att jag behöver en paus för att kunna gå vidare och senare ha honom som vän. Nu har jag brutit med honom på det sätt att vi endast hörs genom mail, sms och chat, för att jag ska "slippa" höra hans röst eller se honom! Sedan får vi se vart det leder!
Det känns så tomt nu! har pratat med honom nästan varje dag i 5 års tid... och nu ringer inte telefonen längre - för att jag har sagt att han inte får det! Det är jobbigt! det är tungt! Hur går man vidare?
Skönt att höra allas berättelser!