Inlägg från: Smulan80 |Visa alla inlägg
  • Smulan80

För oss singlar!

vackrastarflow: hahaha. Nu har du fullt upp då? det är ju bara att vraka och välja

Själv kan jag inte sluta le. Vi sitter och mailar varandra... vad spännande det är!!

• Smulan80

Usch, nu börjar jag bli nervös. Jag känner att jag har såna förväntningar på det här. Men tänk om jag blir sviken igen? Jag är så rädd att jag ska skrämma bort honom.
    Faaan, vad jobbigt det blev helt plöstligt. Jag vill inte ha några förväntningar!! Vill bara se det som en rolig grej, men nu börjar jag sväva iväg känner jag.

• Smulan80

Ja, vilka problem man har. Först har man problem för att man är singel. Sen har man problem för att man hittar nån inte lätt liv vi lever alltså!

Igår trodde jag att jag hade blivit dumpad igen, men sen skrev han att han hade haft fullt upp hela dan så han hade inte hunnit med något annat.

Men nu ska jag försöka hålla mig ganska cool Ska försöka att inte skrämma bort honom direkt. samt att han ska inte känna att han har mig runt sitt finger. (även om det känns som så nu )

Nåja, kul att få gå på dejt iallafall

• Smulan80

vackrastarflow: Detsamma!! Vem av dem är det du ska dejta?

Men visst är den härlig den där pirriga känslan Har också den

• Smulan80

Vad kul!! Hoppas det går bra nu då
    Du får hålla oss informerade

• Smulan80

smilla: hur ska ni göra med barnet då? har ni pratat något mer om det?
    Vad svårt det är det där med känslor. Men det ska ju kännas rätt. Men kan du se att ni skulle kanske kunna få en framtid tillsammans? Det är nog det man måste känna efter. Vad säger han?

Har precis varit och lunchat med exet. Allt kändes jättebra! Känns verkligen som om mina gamla känslor för honom är borta. Ser honom bara som en kompis nu. Det är klart att det hjälper att jag har fått lite känslor för killen på jobbet Men det känns bara bra.

• Smulan80

det är nog kanske rätt beslut. Särskilt om du känner att du tvekar.
    Det är ju ändå en väldigt stor grej. Det ska ju kännas helt rätt.

• Smulan80

ojojoj. Nu har jag pratat med ragget i telefon Han verkar ha varit intresserad ett bra tag, men visste ju att jag hade pojkvän.
    Men jag vet inte hur seriöst det kommer bli. men jag tänker faktiskt bara passa på att njuta av livet nu Han tyckte att jag skulle komma hem till honom i veckan. Så vi ödslar ingen tid på dejter . Men som sagt var, vet inte om det blir nåt seriöst. Just nu är jag nöjd med det här Lite närhet kan man ju få iallafall

• Smulan80

usch, nu vet jag inte vad som händer. Vi pratade både fredag och lördag i tele. Men som sagt var så tror jag inte att det kommer bli något seriöst. Så nu vet jag inte om jag vågar ta risken att träffa honom.. Jag känner att jag inte skulle klara av att bli sårad igen. Så stark är jag tyvärr inte än. Men ändå känns det ju som att jag måste ge det en chans.
    Vad svåårt!!! Snälla ge mig lite tips!!
    Grejen är den att jag vet att om vi kommer träffas så kommer jag garanterat få starkare känslor för honom.
    Men om jag inte vågar riskera något så kan jag ju heller inte vinna något. Eller hur?!

• Smulan80

daddy XL: nej, man har det tufft ibland

Kul med en flört! Hoppas det kan leda vidare sen då Men det är nog rätt att ta det lugnt.
    det tänker jag också göra...

Svar på tråden För oss singlar!