För oss singlar!
Cia80- tråkigt att han inte hör av sig...
KAN ju vara så att han tappat mobilen, inte har laddat den eller inte hört meddelandet än...
Cia80- tråkigt att han inte hör av sig...
KAN ju vara så att han tappat mobilen, inte har laddat den eller inte hört meddelandet än...
Lilla J, duktigt att du fixar så mycket. Han ser kanske nu att du klarar dig utan honom (även fast du kanske vill ha honom tillbaka men det måste man ju inte visa
)
Cia 80- det kan ju vara så att han är utomlands. Då är det ju taskigt att han inte sagt ngt men du får ju en förklaring till varför han ej svarar och det kan ju vara för att han inte fått meddelandet eller att han inte kan ringa eller höra av sig tillbaka.
Smulan80- skönt ändå att du orkar gå ut och festa. Det gjorde inte jag när jag var som mest ledsen, jag låg bara hemma. Verkar som att du är en otroligt stark tjej, känns som du kommer klara detta galant... Ge det bara lite tid och ha tålamod.
Visst vore det roligt att ses allihopa, det behöver kanske inte vara så "stort" som en kryssning. Jag mår dessutom egentligen väldigt illa om jag åker båt
Jag bor inte många mil från Smulan och Cia80 vet jag bara bor 5 mil från mig ungefär
Ikväll är det bra på tv, ni som är singlar- kollar även ni på 9 månader och Bröllopsfeber? Det gör jag och det kanske inte är det bästa när man är singel och vill ha någon att krama, man längtar ju ännu mer till sin tur
Idag har jag bakat muffins och nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite....
Men oj Cia, var hittar du killarna?
Blir ju avis... skicka hit ett par! Är du ute mycket?
Cia, förstår vad du menar med att man känner sig utanför för att ens vänner skaffar familj... Tråkigt.. men vår tid kommer oxå, jag ser det som så att jag hinner göra mycket mer skoj innan jag får barn än mina vänner och ändå får jag förhoppningsvis det dem har
Har du inte sett kort alls på killen du ska träffa? Ska ni fika?
*nyfiken*
Om du ska göra en som är glad gör du så här: : - ) fast alla tre tecknen ska sitta ihop.
Om du ska göra en som blinkar så blir det: ; - )
KUL, hoppas att det går bra för dig. Håller tummarna!
Förresten så hittade jag en såå snygg kille på internet förut och nu har jag lagt till honom på min MSN så vi får se vad som händer...
Han loggade in nu och satt och funderade på vem det kunde vara som lagt till honom, men gissade på mig
Jag tog mod till mig och skrev och han svrade men skulle åka iväg och skjutsa en släkting nu men återkomma senare. Jag sa att han skulle hojta till för att jag var hemma hela kvällen, om han ville prata och han skrev "absolut"
Ser ut att vara så gullig på korten, men bor cirka 2 timmar bort med bil...
Ja, MSN är bra
Hoppas att det går bra. Är det imorrn kväll ni ska ses? Då ska jag hålla tummarna..