Inlägg från: mjukisvicki |Visa alla inlägg
  • mjukisvicki

För oss singlar!

märker att jag är nog den som har varit singel längst..

jag hoppas ni andra inte låter karlarnas eventuella svek trycka ner er för ingen karl i hela världen är värd det!!!!!
    jag har den oturen att jag har aldrig varit kär.. vilket kan kännas tråkigt men jag kan vara ganska kall så det spelar ingen roll skulle aldrig gå ner mig bara för en mans skull.

men visst vill jag med känna hur det känns att vara kär, hur det känns att vara två. men det kanske kommer någon gång..
    är ju inte helt själv iaf har min underbara son!!!

• mjukisvicki

välkommen hit lilla J!!!!!

jo kan förstå att du ångrar dig men om det är så att ni har fortfarande känslor kvar så kanske det kan bli bra och han bara får växa upp lite

och sen så kan du ju tänka att sex kan vara bara sex ibland för att man behöver det...

• mjukisvicki

skulle med vilja åka på en kryssning har faktistk aldrig gjort det.

jag är alltid hemma en lördags kväll.. men det är inte så farligt. idag hyrde jag en film och käkade lite lasagne!!

• mjukisvicki

synd bara att vi bor så utspritt!! jag bor i köping och smulan vet jag bor i e-tuna men ni andra???

• mjukisvicki

ok då var det inte så farligt då

• mjukisvicki

oj ja då blir det lite svårt!!!

men vi har ju FL

• mjukisvicki

välkommen aiwendil!!

• mjukisvicki

jag har två katter och så en son... perfekt blandning.. ibland..

men heller älskat och förlorat än att aldrig älskat alls vill oxå älska någon och känna pirret i magen som alla pratar om

• mjukisvicki

finns inget bra att titta på ikväll.. 9månader tycker jag är tråkigt men det är för jag är inte intresserad av någon annans förlossning räckte med min egen,

och bröllopsfeber nja nej tack vill inte gifta mig

så det blir datorn ikväll med och tidig säng.. om min väldigt arga son vill somna någon gång... vet inte vad det är med honom ikväll suck han bara strular och grinar vill ingenting

• mjukisvicki

jag får aldrig kontakt med någon på alla dessa nätdejting sidorna!!!! lite tråkigt man kankse inte ska ha med sin bild då kanske man får nå napp..

jag tycker oxå att helgen är jobbig skulle gärna vilja gå ut någon gång men det är svårt att få ihop det med pengar och barnvakt *suck*

Svar på tråden För oss singlar!