Inlägg från: smilla00 |Visa alla inlägg
  • smilla00

För oss singlar!

Klart det är dessa grabbar som gör de största misstagen i deras liv!!! Det är ju de som kommer få ångra sig sedan när vi står där med den bästa människan på hela jorden vid vår sida!!!

Kram på er alla och ha en bra helg nu och tänk på er själva nu och inte på någon annan!!!

• smilla00

Jag är så glad nu! Jag känner att jag och mitt ex äntligen kan prata med varandra på ett normalt sätt! Vi är vänner, vi träffas inte så ofta, men vi är vänner och vi pratar inte alls om oss eller det som varit! Vi är bara vanliga vänner! Känns jättebra!

Sedan har jag ju en dejt på g och det känns så roligt och så spännande! Har ju träffat honom på nätet och vi snackar dagligen och ska ses nu i veckan! Det känns så bra! Känns som om jag verkligen kan gå vidare nu! Samtidigt får jag behålla mitt ex som en bra vän, det som jag velat hela tiden!

Tänk om mitt liv äntligen reder upp sig nu!! Det vore ju kanon om allt skit som varit senaste året kunde vara slut nu!

Ha det bra tjejer!

• smilla00

Smulan! ibland är det bara så! det går upp och ner...vissa dagar känner man sig otroligt sviken och arg och förbannad! Andra dagar är du den lyckligaste på hela jorden! På något sätt så tror jag att det tar låååång tid innan man mår bra varje dag! Jag förstår precis hur du menar, att du är glad att du är av med honom som pojkvän! Jag känner att samtidigt som jag fortfarande tycker om mitt ex så fattar jag inte för mitt liv hur jag kunde vara tillsammans med honom, fast han är en av världens bästa människor... men han och jag är så olika!!! Så jag förstår dig precis!

Jag känner mig väldigt lycklig just nu! känner det som om jag äntligen kommit över honom! vi pratar varje dag, på hans initiativ, jag ringer honom nästan aldrig! Oftast känns det bra nu eftersom vi är så bra vänner och äntligen kan prata om bra saker, men ibland känns det jobbigt. I går sa han att han skulle på två fester i rad nu, i dag och i morgon, det känns lite tungt då... då tänker jag "tänk om han träffar någon annan" samtidigt som jag inte vill ha honom!! Det är bara själva känslan som ibland är jobbig, mitt ego ! Men samtidigt mår jag väldigt bra nu så jag får glädja mig åt det!

mjukisvicki: det är bra att ha någon att prata med till att börja med... för det är då man lär sig att gå vidare! det är då man märker att det finna många andra bra människor!

Jag ska på dejt på fredag med mitt span från msn! vi pratar varje dag och vi verkar så lika! hoppas bara att det blir lika bra när vi ses också! men det hoppas jag! han har nog hjälpt mig mycket att må bra och gå vidare med mitt liv! Mitt ex sa i går att det märks att jag mår bra nu och att han mer än gärna umgås med mig och pratar med mig nu, och det märks för han ringer som sagt varje dag nu! Mig gör det inget för det är bara trevligt för han är en bra vän till mig nu!

oj vad långt men jag ville bara skriva av mig lite eftersom jag äntligen mår så bra!!

• smilla00

sorry missade det trots att jag läst hels tråden! Men det är alltid trevligt att ha någon att lägga lite tid och energi på! Lycka till!

• smilla00

nä det är svårt! Kanske lättare att säga att du vill vara vän först? Kanske är själva grejen att starta något nytt med någon igen som skrämmer dig. Jag har ingen aning, spekulerar bara! Om man liksom vill visa att man är intresserad på något mer sätt än som vän så kommer ofta väldiga krav in med en gång... och det kan jag tycka är svårt när man ska börja något nytt! Fundera över om det är något du är rädd för... kanske kan hjälpa dig att ta reda på varför du har svårt att visa dina känslor?!

jag klarar att visa känslor, men sedan när det väl kommer till att det ska till med en dejt så blir jag så toknervös att jag inte vet vad jag ska göra och ställer in dejten

• smilla00

Jag var på dejter precis när jag separerade med mitt ex, men sedan bestämde vi oss för att testa igen i våras ju och efter det så försvann all min våghalsighet!

Det värsta är bara att jag blev så himla blyg efter detta, men det kanske beror på att det bara är 1.5 månad sedan det tog slut totalt! Samt att jag återigen blev sårad av honom... fast det var mitt eget fel som satte mig i den situationen igen... men i vilket fall som helst så blev jag sårad ytterligare än gång, så jag antar att det är grejen!

nä denna gång vill jag verkligen inte ställa in dejten för han verkar vara en go kille och vi verkar verkligen lika! Samtidigt så är det nu mitt tålamod och min envishet kommer att visa sig... för jag tror att mitt ex kommer att bli väldigt "på" om jag träffar en ny... men då ska jag inte ge mig för allt smör i småland!!

• smilla00

Jo det gör jag, men jag är blyg även om jag umgås med en kompis första gången... speciellt om det också är en kille som är ofantligt snygg! :$ Är inte van vid att dessa killar går på dejt med mig även om jag ofta får höra att jag ser bra ut...

Men jag ska göra mitt bästa! Försöka att bara gå och ta en fika med en trevlig kille och snacka lite skit!

• smilla00

Varför skulle han INTE vilja gå på en dejt med dig?? Varför skulle han tycka att du inte ser bra ut? Varför skulle han bara tänka negativa saker om dig? det är ju din upplevelse om hur du ser ut! Inte hans!!

Jag förstår dock att du är osäker! JAg känner ju mig osäker inför min dejt! Det är många människor! Men försök se på dig själv på ett positivt sätt då är det större chans att han också ser det så!

Lycka till och gör i allafall ett försök om du är intresserad!

• smilla00

mjukisvicki: var det första gången ni skulle ses som du bjöd honom på den där grillfesten? Har ni inte setts någon gång innan/efter det eller? För om det var så så förstår jag honom JAg skulle inte heller gå på en grillfest med bara par till den kille jag bara snackat med, aldrig träffat!! Så du borde ge honom en chans till att visa att han är intresserad och inte ta för givet att han dissade dig för att du är du!

Ja jag hoppas att jag kommer klara det! Kan inte sabba en chans med en sådan bra kille!

• smilla00

jag vill inte HA något till kvällen...jag vill ha en lugn och fin början OM det skulle kännas rätt men jag har inte för stora förväntningar för då blir jag bara besviken!

Gör ett nytt försök och bjud ut honom på fika mitt på stan så han inte behöver oroa sig för något...jag vet själv hur jag tänker när jag ska träffa någon från nätet...

Svar på tråden För oss singlar!