Inlägg från: vackrastarflow |Visa alla inlägg
  • vackrastarflow

För oss singlar!

nej han har fortfarande inte hort av sig ringde igen senare, men kom till talsvaret igen...
    forhoppningsvis ringer han ikvall... men man blir ju nastan orolig for han svarar inte ens (eller sa ar han varsta skitstoveln, vem vet?)

• vackrastarflow

han horde aldrig av sig
    men samtidigt sa jag i meddelandet att jag ville gora nat pa kvallen (och efter kvallen var det ju inget jag ville). sa jag gjorde ett sista forsok idag och han svarade! dejt pa fredag igen

• vackrastarflow

och kul for er andra som ocksa dejtar!! och ni som inte gor det, just wait "he" will come along eller... det ar ju faktiskt ratt skont att vara singel!

• vackrastarflow

Ladyelone - du ar inte den enda... dessutom kan jag intala mig att nagon ar battre an vad de egentligen ar bara for attraktionens skull. *suck*

dejt ikvall! woohooo!

• vackrastarflow

smilla, kan du inte beratta detta for honom? att du behover vara ensam mer men att du fortfarande vill traffa honom.

dejten igar gick bra, men inget spannande hande. och det ar val lika bra det... det kanske funkar att ta det lugnt ibland, men jag ar inte van vid det (gud va hemskt det lat da). vi ska nog traffas ikvall igen, sa det ska bli intressant att se vad som hander. denna gangen dock inte pa tu man hand... han ar ju bara sa valdigt snall, jag tror han har koll pa situationen. och seriost, kollar man in mitt forflutna inom karlek sa borde jag nog folja hans exempel.

• vackrastarflow

marie n - har ar det bara eftermiddag och jag ar redan sexuellt frustrerad haha

• vackrastarflow

det gar... ska forhoppningsvis traffas ikvall igen. hoppas pa att saker o ting ska ga lite mer framat da.

• vackrastarflow

nu ar det grrr igen! varfor denna bergochdalbana...???
    forsokte fa tag i honom igar innan jag och min kompis skulle ga ut, men inte ett enda svar pa telen... istallet ligger dar val fyra missade samtal pa hans mobil, och det far mig att se ut som en galning. hoppas han kollar tiden for de fyra ringdes mellan 16-22.30.

hjalp.

• vackrastarflow

... jag lagger ner allt som har med pojkar att gora. orkar verkligen inte med detta. ar sa arg att jag tycker jag sjalv ar jobbig som fa.

• vackrastarflow

tack, det ar jattebra tips. om nan vill ha mig far de ta mig som jag ar. det andrar dock inte att jag ar arg nu... ikvall hade jag behovt dricka mig riktigt full, men det ar jag som kor.

Svar på tråden För oss singlar!