Inlägg från: Fjärilen |Visa alla inlägg
  • Fjärilen

För oss singlar!

Ja Aiwendil, det är jobbigt...Vi är nog fler som känner samma sak tror jag... helgerna är värst. Men, man får väl bita ihop och se lite positivt i det hela. Du kan gosa med katten, se vd du vill på tv, äta vad du vill... ja göra vad du vill helt enkelt

• Fjärilen

En bild tror jag faktiskt är jätteviktigt. Vet själv att det är det man söker efter först (inte för att vara ytlig alltså...) Men lägg upp en bild så får du nog napp

• Fjärilen

Nu pratar jag med söta pojken på MSN... Vi skrev "Hej igen" precis samtidigt till varandra, telepati eller vad haha Nerå... men han verkar trevlig....

cia- fick du mitt mail?

• Fjärilen

ååå tjejer, jag har hittat en sån fin kille på internet.. sitter och pratar med honom på msn nu..

Han verkar hur go som helst

• Fjärilen

Jag letade på lunar efter en söt kille... bland alla kort som dyker upp ibland

Men jag kan säga tat det tog veckor innan det dök upp ett sött ansikte

• Fjärilen

varför inte? träffade min fd sambo där oxå

• Fjärilen

Jo det är sant.. men jag har hittat de som är äldre än mig

• Fjärilen

Hej Marie N, välkommen!

• Fjärilen

Ja kika på nunor... de som nyss loggat in.. och så kan du se hur gamla de är redan där

• Fjärilen

Måste få ett snabbt råd..

Pratar med söta killen på msn just nu, men han fick ett telesamtal av en tjej han trffat lite, men han har sagt mycket bra om vi och vill EV att vi ska ses (eller så skämtar han om det)
    Med denna tjej är det inte så allvarligt...

Nu måste jag sova och han är upptagen och kan inte skriva mer, men jag vill gärna prata mer eg.

Är det dumt att skriva tt det var trevligt att prata och att han får skicka ett sms om han vill?? (o ge ut mitt nummer för första gången alltså) Vi har pratat kanske 6-7 ggr på MSN

• Fjärilen

Nej men jag vågar inte prata heller. Aldrig!

Men sms går bra Ringer han så svarar jag inte haha.

• Fjärilen

Eller är det att verka för påflugen?

• Fjärilen

Eftersom jag och du är tveksam så kanske det är bäst att låta bli och bara säga godnatt!

• Fjärilen

Vad gör ni alla singlar idag då?

• Fjärilen

Gomorron gomorron!

Började dagen med en härlig morgonpromenad och ska nu äta frukost!
    Skönt att vara singel faktiskt... men känns som tiden går och att man inte "får" vara singel så mycket längre till, någon som känner samma sak?

Svar på tråden För oss singlar!