• Cia80

För oss singlar!

Fjärilen - Har ingen tv, men hade jag haft skulle jag säkert tittat :)

Har så gott som gett upp han som inte hör av sig.
    Så imorgon ska jag på dejt med en annan kille...uj uj uj...börjar nästan redan bli lite nervös.
    Ha det bra allihop.

• Cia80

Fjärilen - Han som inte hörde av sig hittade jag på krogen.
    Dejten imorgon hittade jag på nätet :) Är registrerad på SprayDate.
    Har skrivit lite meddelanden till honom och han verkar väldigt vettig, så jag hoppas han är väldigt söt också ;)

Nu var det länge sen jag var ute på krogen. Alla mina vänner har ju börjat skaffa familj så jag har börjat känna mig lite utanför.

• Cia80

Fjärilen - Ja...jag hoppas verkligen att min tid också kommer snart. Vill helst ha första barnet innan jag blir 30 se om jag lyckas med den bedriften.
    Han som jag ska dejta imorgon skrev såhär till mig:
    Jag har inga barn men vill gärna ha barn, så jag hoppas du vill ha barn? =) Älskar barn och har barnasinnet kvar. Och sen skrev han: Förstår vad du menar, börjar själv också tänka på att försöka hitta någon att bilda familja med.
    Så det låter ju positivt ;)

Jo, jag har sett kort på honom...men det var inte så bra..man ser bara från sidan. Det jag ser är att han är blond och smal.

På tal om inget alls..hur får ni in de där smileysarna, jag verkar inte lyckas.

• Cia80

Fjärilen - Oj, jag glömde ju svara på din fråga. Japp..vi ska fika och ev. ta en promenad. Kolla av läget lite. Sen om det "klickar" så kanske vi hittar på nåt mer...det återstår att se.

• Cia80

Fjärilen - Tack vännen för att du håller tummarna för mig.
    På sätt o vis så hoppas jag ju att det blir nåt, eftersom jag inte vill vara singel längre, men samtidigt vågar jag inte hoppas för mycket, då blir jag ju bara besviken.

Uj...det måste vi få uppdatering på hur det går med MSN-killen

• Cia80

Fjärilen - Låter som en bra början ialla fall
    Det är så typiskt...alltid ska det vara nåt...antingen är de inte redo för förhållande, bor långt bort eller nåt annat tråkigt.

Min dejt kommer online runt 22 ikväll igen...så nu ska jag försöka hålla mig vaken, så vi kan skriva lite fler meddelanden. Ska försöka komma ihåg och fråga om han har MSN.

• Cia80

Fjärilen- Ja..visst är det. Skulle vara kul att ha med dig på min lista....

Vi ska träffas imorgon kl. 15 uj uj uj :)

• Cia80

Aiwendil - Ja, kvällar och helger är verkligen hemska. Tycker inte alls om dem. *Kramar om* Man har så mycket kärlek inom sig som bara väntar på att få komma ut...

• Cia80

Ett tag gick jag bara efter bilder. Men nu har jag även börjat söka på de som inte har bilder. Men visst spelar det yttre en roll. Man måste ju bli attraherad av det man ser.
    Kan säga att jag gick på en stor "nit" en gång. Skrev meddelanden till en kille utan bild. Lät jättetrevlig och så. Bestämde träff och jag kan säga att det var första gången jag höll på att vända och gå hem igen (men det gjorde jag inte) För det första så var han lite överviktig (har svårt för det) sen hade han ett stort skägg, var klädd i militärbyxor, svart t-shirt och svart skinnväst. Inte riktigt min stil med andra ord.
    Men vi gick en promenad och han var väldigt trevlig. Sen ville han att jag skulle följa med honom hem...men jag sa nej tack och sen dess har vi inte hörts av.

Men man måste ju våga här i livet, annars kan man ju inte vinna...

• Cia80

Välkommen Ladyelone
    Det låter precis som att du beskriver min situation.
    Känns skönt med den här tråden så man får skriva av sig lite.

Svar på tråden För oss singlar!