För oss singlar!
Cia80 - jag är precis likadan i ett förhållande, bryr mig mer om att pojkvännen ska ha det bra än mig själv...
Men det gör bara att jag känner mig gladare nu när jag är singel, kan jag skämma bort mig själv lite extra mycket...
Cia80 - jag är precis likadan i ett förhållande, bryr mig mer om att pojkvännen ska ha det bra än mig själv...
Men det gör bara att jag känner mig gladare nu när jag är singel, kan jag skämma bort mig själv lite extra mycket...
trollprinsessan - självklart får du det....*Ler*
Välkommen...!
Smulan80 - håller fullständigt med dig, det är dags att visa vad vi är värda nu....*Ler*
spa skulle ju vara helt underbart att fara på, om man hade råd....*Ler*
Tänker lämna er en stund nu, ska jobba...men återkommer senare ikväll igen...*Ler*
nä, de gör ju inte det direkt...
Men det skulle ha varit himla behändligt om det hade varit så...
åhh....vilken drömvärld....
låter som på mitt sommarjobb förra sommaren, då det var en byggarbetsplats precis bredvid, och alla tjejer som jobbade flockades vid fönsterna....*skrattar*
Välkommen fjärilen !
Väntar på drömprinsen jag med...eller...är det kanske han som väntar på mig...
Gomorron tjejer, nu är jag också vaken...*skrattar*
Har verkligen bestämt mig nu för att bara njuta av singellivet, hoppas ni gör det också...*Ler*
Håller visserligen med om att det skulle vara mysigt att ha någon att kramas med...men det kommer...och medan man väntar kan man passa på att njuta av livet ett tag...*Ler*
Smulan80 - finns det inget du kan göra för att få något annat att tänka på en stund?