För oss singlar!
vackrastarflow nu får du berätta vad som hänt också ju :) ?
vackrastarflow nu får du berätta vad som hänt också ju :) ?
hmm jag försökte ju bli kompis med en tjej som har pojkvän men igår började hon skicka massa flörtiga SMS o va väldigt mysig visst e det kul men känns inte så bra så man får nog hålla sig undan istället ,jag har ju redan sagt att jag bara ville va kompis till henne.
vet inte faktiskt ,men det e nog inge fara ska hålla mig på avstånd :)
Stod o snacka med henne nyss ,dom har det tydligen inte så bra men sa till henne att prata med sin kille då ,och att vi inte kanske skulle umgås på ett tag men hon sa att det inte va nån fara så och tyckte vi kunde umgås som kompisar så det va skönt ändå .
ja ni det e både jobbigt att va singel o kul lite extra svårt när barnen e med i bilden dock
har ju träffa ett par tjejer nu men inget allvarligt ju men igen har ju haft problem med att man har barn men ,man funderar ju lite på när det börjar bli seriöst hur man ska göra o så,kan ju va svårt att ha ett förhållande utan att barnen ska vara med ju. Fast min sambo har ju nästan det ju men hon mår ju inte speciellt bra heller å säger att det e orsaken så inte samma sak .
Ja ni tjejer verkar inte ha det så lätt nu ,själv tar jag det ganska lugnt o mina kompisar njuter av att jag e singel.
Håller på flörtar lite med en tjej så de e kul just nu,men tar det lugnt ska inte skynda mig in i nått men när jag flörtat kan det gå lite långt i bland men har redan sagt det tjejen
så hon vet
ojoj vad mycket sms det blir men fick beröm för jag inte hade skickat nått idag men blev nu men det va uppskattat :) hennes syskon emed i leken också nu dom har tydligen hört massa o sa att jag va kär i henne till henne o sa att jag hade sagt att hon va den bästa tjejen i världen ,kan ju tillägga att jag pratat med båda 2 ,1 eller 2 ggr o sagt hej bara ;)
SMS redan kl.08.23 det ni tjejer får ni också det ? hon fick det av mig i dag o svara lika snabbt :) vi va ute o dansa i lördags det har jag inte berättat dansade till "return-bye bye jonny" o så körde hon hem mig o min kompis o innan stod vi ute vänta på hennes kompisar så fick hon låna min jacka så hon inte skulle frysa :),då fällde hennes kompis en kommentar "Ja du nu fick du ÄNNU ett plus i kanten" ;D
känns bra kanske man hittat nån som kan komma o mysa lite till nån film nån gång
får hoppas att han hör av sig snart då killar kan va lite sega i bland ju
Låter som en bra ide, här händer det grejer :) ,hon fråga efter min msn i går så satt o snacka ganska länge på msn sen också gaska seriösa grejer också så det e ju positivt att hon vågar berätta privata saker för mig redan.
Aj,bakslag här också tror jag fick hennes hem nr häromdan o idag ringde jag fråga först om det va okej o det va det så jag ringde men oj va kall hon lät snabba svar på allt typ ja,nej,kanske,okej vet inte hon kanske inte gillar prata i telefon eller nått men samtalet pågick 3min o 47 sek :D,ändå så frågade jag massor.
jaja vi får se i helgen vad som händer är barn ledig hela helgen så :).bjöd över henne o hennes kompis och fick svaret"okej,hmm vi får se" typ
Brukar inte göra det men det har sina orsaker i detta fall dock.Men hennes bror va där o det e en orsak kanske en orsak till värför hon va så få ordig
Ja ni fullt upp här nu tjejen som jag flörtat med har tydligen också kille :(,säger att det vart dåligt länge och att dom träffas väldigt sällan ,men undrar hur man ska ta det hon e intresserad säger hon iallafall ,så vad sak man göra ?
var på promenad i dag o hade jätte trevligt och fick senare sms att hon gärna ville göra om det nångång :)
Ända råd jag kan ge är att du INTE ska ha bråttom låt det hellre ta för lång tid.
Jaaa, vi hade film kväll jag o tjejen jag flörtat med alltså gick jättebra va lagom mysigt som det ska va o hon berätta att hon ska ta tag i det med sin kille som hon inte träffat på flera veckor å avsluta det ,inte bara för min skull utan att hon inte har kommit till skott bara.
Så sa hon att hon skulle kunna tänka sig träffas mer i slutet av veckan eller helgen.
känns kul men kommer absolut ta det väldigt sakta.
Mest mys o ha sällskap bara just nu så får man se vad ödet har bestämt :D
Pratade nyss med flörten på telefon o gick väldigt bra måste jag säga att mycket att prata om :),så kanske vi skulle hitta på nått i morgon bara kolla tv eller nått enkelt så känns bra att det inte är nå riktig dejt eller så mer som 2 kompisar som kollar på tv bara
fast blir nog lite flörtigare tror jag ;).
Hmm senaste me flörten här gick inte som jag hade tänkt mig men var en kul grej iallafall
jag hade beställt en ros med blommogram o en liten rolig hälsning men visade sig att hon jobbade sent o inte ens sov hemma ,men hon tackade så mycket o tyckte det var gulligt,men sen när jag frågade vart hon hade vart så sa hon att hon vart hos sitt X o pratat o sov över och hade haft migrän hela kvällen.