Inlägg från: Cuthalion |Visa alla inlägg
  • Cuthalion

För oss singlar!

Men när man pratat i princip dagligen i två år tar det ett tag att bryta vanan även om den inte gynnar någon av oss =)

• Cuthalion

Just haft en "intressant" diskussion med exets tjej på exets msn. Trodde det var exet jag pratade med först. Glad att jag ringde och dubbelkollade.

Hur brukar Ni andra göra ifall Ni sitter vid datorn där någon annan är inloggad eller där Ni använder någon annans msn?

Själv ser jag det som en självklarhet att berätta vem som sitter vid datorn när någon skickar ett meddelande och det brukar de flesta av mina kompisar också göra (alltså när det inte är "rätt" person vid tangentbordet).

• Cuthalion

Blev väckt 8 i morse av exet som skulle skälla på mig för att hans flickvän var upprörd efter att hon kallat mig en del saker igår. Självklart är det mitt fel och ingen annans . . .

Skall till läkaren idag iaf och försöka bli frisk

• Cuthalion

vackrastarflow

Det där lät ju lovande . . . Väntar med spänning på uppföljningen

• Cuthalion

daddy XL

Jag hade blivit väldigt glad över att ha fått reda på det iaf (okay missförstå mig rätt där ). Ifall Du gjorde rätt gentemot Din kompis är en smaksak, men mot tjejen gjorde Du helt rätt.

• Cuthalion

Den som sedan lägger ut en förlängning av den här tråden, snälla!!! Skriv "För oss sniglar" så kanske folk ser fel

Strålande sol och skall iväg och äta lunch med min mor. Livet kunde vara sämre

• Cuthalion

Smulan80

Visst är man lustigt funtad

Men som sagt, Sörmland är trevligt och det finns några trevliga killar här i trakterna även om de är svåra att hitta

• Cuthalion

daddy XL

Vet hennes kille om att Ni skall vara kompisar? Kan ju bli lite jobbigt annars . . .

• Cuthalion

vackrastarflow:

Då var det lika bra att det inte är förbjudet med telefoner och alkohol

Svar på tråden För oss singlar!