Inlägg från: mjukisvicki |Visa alla inlägg
  • mjukisvicki

För oss singlar!

det ska du inte göra!!! ställ inte in dejten men jag förstår dig jag är skitblyg.
    men skulle den här killen vilja träffas skulle jag nog nappa på en gång.. hmm kankse.. men det är så lätt att säga nu men om det händer så blir man skitblyg och vågar ingenting.*suck*

• mjukisvicki

cinzano!! det var ett jätte bra knep!!

smilla jo jag vet hur det är. men mitt problem är att jag vet att jag inte ser specielt bra ut. och sen att jag är överviktig(vilket jag kämpar med förfullt) så det gör att man tänker hela tiden på att varför skulle han vilja ha mig.

men jag tror du klarar av att gå på dejten du är starkare än vad du tror!!!

• mjukisvicki

hmm att se positivt är inte min stora grej. jag är mer en realist.
    jag har gjort ett försök men det gick inte fram så bra bjöd med honom på en grillkväll som jag ska på för det kommer bara vara par där. men han vågade inte

men nu ska jag ta det lugnt och så får vi se vad som händer. är han inte intresserad så kan vi vara vänner. men det känns som det är min lott i livet att bara vara vänner.

men men
    jag tror du kommer klara det galant smilla!!

• mjukisvicki

cinzano; ja du.. inte är det speciellt roligt alltid att vara realist men som sagt man får väl göra det bästa ur situatíonen..

jag tror det gör lite oxå för mig att jag har inte haft en kille sen jag fick barn. och kroppen är ju en hel del annolunda efter barn

• mjukisvicki

smilla!! jo det är sant.. var kanske lite dumt tänkt

japp.. jag tror du klarar det galant.. kanske t,om får dig något på kvällen!!!!

• mjukisvicki

haha jag skojja med dig bara!!!!
    problemet är att det är inte bara att bjuda ut honom för vi bor en bit ifrån varandra.. typ 15mil.

• mjukisvicki

haha ja du har rätt cinzano!!!

det är bara det att jag börjar känna av att det var längesedan .. ja 2år sedan.. huvva.
    så jag tänkte inte så långt på att dom bara skulle träffas som vänner !!!

nej jag känner samma sak att man vill inte träffa någon bara för en natt.. känns som att jag har blivit för *gammal* för sådant trots att jag är ung.

är väl så när man har fått barn man ser saker på ett annat sätt..

• mjukisvicki

haha ja precis.. satt precis och tänkte på det.. undrar hur lucas kommer reagera den dagen (om den någon gång kommer) man träffar någon.. men det beror kanske lite på hur den killen beter sig oxå.. och hur jag beter mig

• mjukisvicki

det har han redan massor.. han blir två i november

• mjukisvicki

jo precis. jag kommer nog ta det väldigt lugnt i början.. sen får man ju se det kan ju gå hur bra som helst

Svar på tråden För oss singlar!