Inlägg från: mjukisvicki |Visa alla inlägg
  • mjukisvicki

För oss singlar!

marie n... hmm jo skulle nog tro det

• mjukisvicki

Marie N jo tack.. det ska gudarna veta!!!

bara att få prata med någon!!!!!!! men sex vore inte så fel det heller

• mjukisvicki

jo man kan väl hoppas

men det är inte lätt att vara ensamstående med barn.. alltså det är inte lätt att träffa någon då..

även om det finns dom man skulle vilja träffa

• mjukisvicki

vakrast!! hur går det?

• mjukisvicki

håller tummarna för dig!!!!!

marie n det är väl alltid lagligt menar kan känna av det hela dagarna! men oftas när lilleman somnar på kvällen då saknar jag någon mest!!

• mjukisvicki

smulan !! känner igen mig idet du skriver!!! saknar med någon... men livet går ju som sagt vidare... själv så börjar det kännas som att det är mycke att göra de närmsta veckorna

• mjukisvicki

åh´smilla du låter lyklig igen!!!!! vad bra.. hoppas det går bra med den här nya killen. själv så håller jag på att leta motivation igen för att kunna gå ner i vikt. och så är det ju då packningen som itne vill rikgtig komma igång. suck hatar att packa
    har precis lämnat lillen på dagis så nu ska jag vila en stund sen ska jag plugga till provet som är på måndag.

• mjukisvicki

smulan! vad bra att du mår bra!!!!

• mjukisvicki

hehe daddy!! klart du inte ska klaga!! bara tacka och ta emot!!!! skulle göra jag göra

• mjukisvicki

näågon som är här???? sitter här och har miljoner grejer att göra men orkar ingenting men har packa hela tio lådor idag!!! wiee

• mjukisvicki

hej!!! smilla hoppas du behåller barnet!!! man klarar sig galant själv oxå.. men hoppas så klart att killen tar det bra!!!!

smulan! vad jobbigt det måste ha varit för dig nu är det verkligen avslutat..
    stor kram!!

• mjukisvicki

hej!! det blir inte så mycket skrivande här just nu..jag flyttar på lördag!!!

Svar på tråden För oss singlar!