• Anonym (Osäker)

jag kan inte ha det så här...del 2

Fortsätter här att prata av mig om min förälskelse för er som fortfarande orkar lyssna på mig...klipper in min första ts berättelse här:

Jag vet inte vem jag ska prata med, behöver verkligen någon att prata med.

Jag är gift har barn och har ett helt okej liv, problemet är att jag har förälskat mig i en kvinna på jobbet, även hon är gift, har barn och är betydligt äldre än mig.
    Har aldrig ens funderat över min sexuella läggning innan jag träffade henne, nu kan jag inte tänka på något annat.

I början var det lite pirrigt och spännande när jag träffade henne och framför allt så mådde jag bra och tyckte att det var lite spännande. Vi fick jättebra kontakt på en gång och det var så roligt att jobba med henne.
    Nu är det som ett gift, jag är förhäxad! Blir helt tung i kroppen och darrig och magen känns som den ska pirra sönder när jag ser eller pratar med henne, kan inte sluta titta på henne, vill ha henne. Hon måste tycka att jag har blivit så konstig.

Hon är lång och smal och ljus och har små fräknar och gör så att jag inte kan koncentrera mig på jobbet.
    Jag skulle så gärna vilja berätta för någon, ha någon att prata med, men jag tror helt ärligt inte att någon av mina kompisar skulle förstå.

Från början var det så oskyldigt, det är det inte längre, det här tar över mitt liv och jag känner mig konstant ledsen. Tror till och med att jag skulle offra mitt äktenskap om det kom till det. Det här äter upp mig, vad ska jag göra?

• Svar på tråden jag kan inte ha det så här...del 2
  • Anonym

hur går det? gjort nåt försök till närmande än? nyfiken

• Anonym (Osäker)

åhh....nää....eller jo...eller jag vet inte. Jag skrev lite i i den andra tråden hur helgen varit, vet inte om du läst där?

Vi har en speciell kontakt, det VET jag att hon också känner men jag vet inte VAD hon känner. Jag har inte gjort några närmanden så att det märks jätte mycket, men jag kan ju inte låta bli att titta på henne. Samtidigt är jag lite rädd för att skrämma iväg henne.

Jag är så grymt osäker, önskar jag vore lite modigare...ena dagen fastande våra blickar i varandra men efter ett tag så tittade jag bort och lovade mig själv att nästa gång ska jag inte titta bort. Så nästa dag sitter vi + 2 till och pratar och min tjej pratar och självklart tittar jag ju på henne då, när hon pratat klart möts våra blickar och de fastnar där....länge... men tillslut så går det som stötar igenom mig och jag känner hur röd jag blir i ansiktet och tittar så klart bort....efter det möts våra blickar bara som vanligt, man tittar på varandra när man pratar och tittar bort när man är klar.

Jag vet inte vad jag ska tro...men kan tilläggas att den blick vi gav varandra är ingen blick jag någonsin har delat med en jobbarkompis eller annan heller för den delen, men vem vet hon kanske tittar så på folk!

• QrazyQuties

Men lille vän... Jag vågar nästan satsa min högra arm på att hon är intresserad på något sätt... Jag är EXPERT på blickar, och jag kan riktigt känna hur jag blir varm i hela kroppen av de blickarna som du pratar om..... Hon vill något!! Det är FAKTA! Om hon sen vill ha kärlek, sex, förhållande eller strul, det kan vi ju inte veta, men något vill hon, för de blickarna som du snackar om delar man inte med en arbetskamrat! GÖR NÅGOT!!! JAG DÖÖÖÖR AV SPÄNNING!!! HAHAHAHA

Fråga henne rätt ut någon dag... "Har du någon gång funderat på din sexualitet" eller "Jag har tänkt på en person rätt mycket på sistone... Det är en tjej..." eller något i den stilen... Kom igen! Du har inget att förlora! INGET! För är det så att hon INTE är intresserad av att inleda något med dig och därför backar i er vänskap, så är det ju lika bra, för du kan ju inte gå omkring o känna som du gör och sen försöka tuta i dig själv att du inte vill förlora hennes vänskap... Och är det så att du inte berättar, då kommer du ju ändå inte kunna vara vän med henne, för du kan ju inte gå omkring och må såhär!!!

(Ska jag säga! Det tog mig 1½ år innan jag och min nuvarande fru äntligen blev tillsammans, och vi var upptagna i långa förhållanden båda två... Nu har vi varit tillsammans i snart 6 år, gifta i 3,5 år, har två döttrar och en son på väg!!!  Det går om man bara vill! )

Många kramar till dig TS och LYCKA TILL!

/Mel.

Lyckligast i hela världen! Underbar fru, två fina döttrar och snart en son!
  • Anonym (Osäker)

Åhhhhh....tack för det svaret, nu fick jag ju massor av mod känner jag hoppas det håller i sig till jag träffar henne nästa gång, vilket tyvärr kan dröja! Jag måste ju lyssna på en expert på blickar och jag vet ju också att så där tittar man inte på en kompis....men...ja....

Jag VET ju att jag måste göra något för så här kan jag inte ha det, jag är bara så feg...hjärtat håller på att hoppa ur bröstet mig bara jag funderar på det.F*n att jag måste vara så osäker, men jag fattar inte hur en kvinna över 40 som varit gift länge och har tonårsbarn ska bli intresserad av tjejer helt plötsligt...
    Fast jag blev det ju...äsch...

I vilket fall TACK för dina ord, jag känner att det kommer att ge mig styrka nästa gång jag träffar henne och GRATTIS till din underbara familj!!

QrazyQuties skrev 2008-12-02 20:32:48 följande:
    Men lille vän... Jag vågar nästan satsa min högra arm på att hon är intresserad på något sätt... Jag är EXPERT på blickar, och jag kan riktigt känna hur jag blir varm i hela kroppen av de blickarna som du pratar om..... Hon vill något!! Det är FAKTA! Om hon sen vill ha kärlek, sex, förhållande eller strul, det kan vi ju inte veta, men något vill hon, för de blickarna som du snackar om delar man inte med en arbetskamrat! GÖR NÅGOT!!! JAG DÖÖÖÖR AV SPÄNNING!!! HAHAHAHA Fråga henne rätt ut någon dag... "Har du någon gång funderat på din sexualitet" eller "Jag har tänkt på en person rätt mycket på sistone... Det är en tjej..." eller något i den stilen... Kom igen! Du har inget att förlora! INGET! För är det så att hon INTE är intresserad av att inleda något med dig och därför backar i er vänskap, så är det ju lika bra, för du kan ju inte gå omkring o känna som du gör och sen försöka tuta i dig själv att du inte vill förlora hennes vänskap... Och är det så att du inte berättar, då kommer du ju ändå inte kunna vara vän med henne, för du kan ju inte gå omkring och må såhär!!!(Ska jag säga! Det tog mig 1½ år innan jag och min nuvarande fru äntligen blev tillsammans, och vi var upptagna i långa förhållanden båda två... Nu har vi varit tillsammans i snart 6 år, gifta i 3,5 år, har två döttrar och en son på väg!!!  Det går om man bara vill! )Många kramar till dig TS och LYCKA TILL!/Mel.
  • Gaytjej

Väntar med spänning på rapporter från ert nästa möte! Det är klart att det finns något mellan er, och det är klart att det måste utforskas :)

Så, när ses ni nu nästa gång - och vilket är ditt nästa drag? :)

• Anonym (Osäker)

Vi kommer att ses i veckan och jag känner redan nu hur mycket jag INTE kommer att våga säga eller göra....Fan att det ska vara så svårt. Helst av allt vill jag bara säga till henne att jag är förälskad i henne...

Usch vad jag tjatar här känner jag, haha.

• Gaytjej

Kan du inte höra ifall hon vill ta en fika eller nåt efter jobbet?
    Eller, om du vill ta det i mindre etapper; bara dröj dig kvar en stund hos henne och prata om något annat än jobb?
    Något lite extra från förra gången i alla fall..?
    You can do it! :)

• Anonym (Osäker)

Gaytjej skrev 2008-12-07 17:01:12 följande:

Kan du inte höra ifall hon vill ta en fika eller nåt efter jobbet?Eller, om du vill ta det i mindre etapper; bara dröj dig kvar en stund hos henne och prata om något annat än jobb?Något lite extra från förra gången i alla fall..?You can do it! :)
    Ni är så goa som försöker hjälpa mig!!
    Alltså vi har redan ett sånt förhållande att vi pratar om allt, och vi dras båda till varandra så vi pratar hela tiden om vi inte är upptagna med annat.
    Men jag förstår vad du menar och nu känner jag själv att det får räcka, jag kan inte gå omkring så här längre, blir ju tokig.
    VET ju att den blicken vi gav varandra är ingen blick man går runt och delar med folk så där, inte ens vänner...men som typisk tjej jag är så analyserar jag sönder allt, så nu tror jag knappt på att den har existerat...men det vet jag ju att de gjorde...

Ja,ja...nu ska jag dämpa mina fjärilar i magen och åka till jobbet....
  • Cattapult

Följer traden och hoppas du kan ta mod till dig!

Men förstar att du tvekar ocksa, du har ju en man.
    Jag är bisexuell och min man skulle inte ha nagot emot att jag träffar tjejer, men han förstar nog inte att om jag träffar "fel"/"rätt"  tjej sa skulle varat äktenskap kunna ta slut.
    Önskar dig all lycka
Svar på tråden jag kan inte ha det så här...del 2