Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Repris

Var handla julklappar på nätet?

Jag skulle vilja ha alla tänkbara tips med bra sajter att handla julklappar på!

Det ska vara allt från morfar 68 år till Petter 15 månader.

Har kollat in bluebox.se och coolstuff.se De är bra, men jag vill ha fler!!!

Tack!

• Svar på tråden Var handla julklappar på nätet?
  • Repris

Tack! Ska genast kolla in de sajterna! Mamma och pappa har hund, så det passar bra.

Fler...?

• eleena

kolla tidningen mamas shopping guide!

• Repris

Tack för era tips! Jättebra!

• FarsanMarcus

Ja, vad man än tycker om att råkylan och julklappshetsen snart är här, så är det faktiskt just så. Personligen tycker jag mest om att handla mina julklappar på nätet, varför jag skulle vilja bumpa den här tråden inför julen 2011. Följaktligen: mer tips om var man köper julklappar på nätet; gärna lite annorlunda och personliga julklappar. Själv vill jag tipsa om listan på http://skicka-present.com/julklappar-pa-natet och hedervärda presentermotfattigdom.se. Kanske inte årets julklapp, jag tippar att det blir ett tv-spel av något slag. 

• Gumman

www.etthundrakronor.se kan man köpa klockor, smycken, isformar och så vidare och inget kostar över 100 kronor. Jättenöjd med halsband och klocka som jag köpt där. Fick veta att de ska få in iphone4-skal i veckan också.

• BubbelGuppie

jag handlade endel till barnen på www.amazone.co.uk
    de har allt möjligt kläder, smink leksaker osv och jag fick fraktfritt så vart riktigt billigt jämfört med om jag hade köpt det här i sverige.

Amanda 20070210 Alex 20100201
  • felicityporter

Tänkte också tipsa om etthundrakronor.se, hittade sajten ganska nyligen och har redan beställt fyra gånger. Helt suverän leveranstid och jag gillar konceptet att inget får kosta över hundra kronor. De har dessutom en rabattkod på 10% av hela sortimentet nu.

• Snöankan

Darlingexpress.com har jättefina saker. Där kan man få det inslaget och skickat som fint paket också om man själv inte kan närvara vid paketöverlämningen.

Svar på tråden Var handla julklappar på nätet?