pärlor?
Ni som gör egna smycken, vad e bästa stället på nätet att beställa pärlor och tråd och sånt ifrån?
Ni som gör egna smycken, vad e bästa stället på nätet att beställa pärlor och tråd och sånt ifrån?
pandura e DYRT! vägrar att ens gå in på sidan längre. hehe =P
Däremot hittade jag denna www.barapyssel.se/ någon som beställt härifrån?? är det bra?
japps. kollade den =) men hittade mest grejer + att det var billigast på bara pyssel, så blir nog att jag beställer därifrån tror jag =)
ja =P jag e från hälsingland ju =P LOL Då säger man så. å jag skriver ofta som jag säger. hehe...
Jo, fast nu var jag in på pärlgrossisten också, å jag tror dem e billigare på sötvattenpärlor, medan barapyssel e billiga på glas och berlocker å sånt... hm...
både pärlor och berlocker å sånt =)
Förresten, ni vana pärlare, vad bör innehålla i grunkittet när man liksom börjar? å var finns det bra beskrivningar å sånt på nätet?
oki, vad e det för slags verktyg man behöver då? för avbitartänger å sånt, det har jag redan. små söta ena =P
tack =) kikade i min lilla verktygslåda. å hade både avbitare, plattång och rundtång...eller ja, lite osäker om det e en rundtång.... men tror det iaf....
NeA 84 skrev 2008-12-02 18:26:38 följande:
åååh, jag kikade in i ditt galleri! blev helt KÄR i några av dina smycken ju!
ajdå :( den e ju räfflad den jag har...... =/ typiskt, den som var så liten å lagom annars. aja. hattpinnar? vad använder man dem till?? exempelbild?
hm. oki.... men HUR använder man då? hur gör man liksom. hehe?
NeA 84 skrev 2008-12-02 19:41:11 följande: