Testat analsex för första gången!
Jag är lite blyg i sängen, men sen nån månad tillbaks dejtar jag en kille som har rätt bra självförtroende och som vågar ta för sig. Det gör mig mer säker på mej själv.
Igår när jag var där och vi hade haft vanligt sex ett tag så började han massera min rumpa och slicka lite. Jag märkte vart det var påväg men tänkte att äh jag testar väl då, då tanken på analsex tänder mig så otroligt.
Vi hade inte tillgång till glidmedel men det fick bli en hel del saliv istället.
Han tog det ganska lugnt och i början gjorde det rätt ont och kändes obehagligt/ovant, men efter nån minut kändes det bättre. Jag avbröt dock hela grejen efter kanske 10 min - en kvart.
Kan fortfarande inte säga att jag tycker det var skönt, men vill prova igen för jag tror att jag kan lära mig att gilla det med "rätt teknik".
Saken var att det kändes okej sålänge han tog det lugnt, men när han körde in hela till botten gjorde det riktigt ont.
Varför??
Han har varken jättestor eller liten snopp utan nånstans däremellan.
Har ni några tips på hur man ska göra förutom glidmedel och såklart att vara upphetsad innan för att det inte ska göra så ont?
Bör man liksom slappna av eller typ spänna sej och trycka emot?