• Anonym (Newbie)

Testat analsex för första gången!

Jag är lite blyg i sängen, men sen nån månad tillbaks dejtar jag en kille som har rätt bra självförtroende och som vågar ta för sig. Det gör mig mer säker på mej själv.

Igår när jag var där och vi hade haft vanligt sex ett tag så började han massera min rumpa och slicka lite. Jag märkte vart det var påväg men tänkte att äh jag testar väl då, då tanken på analsex tänder mig så otroligt.

Vi hade inte tillgång till glidmedel men det fick bli en hel del saliv istället.
    Han tog det ganska lugnt och i början gjorde det rätt ont och kändes obehagligt/ovant, men efter nån minut kändes det bättre. Jag avbröt dock hela grejen efter kanske 10 min - en kvart.

Kan fortfarande inte säga att jag tycker det var skönt, men vill prova igen för jag tror att jag kan lära mig att gilla det med "rätt teknik".

Saken var att det kändes okej sålänge han tog det lugnt, men när han körde in hela till botten gjorde det riktigt ont.
    Varför??
    Han har varken jättestor eller liten snopp utan nånstans däremellan.

Har ni några tips på hur man ska göra förutom glidmedel och såklart att vara upphetsad innan för att det inte ska göra så ont?

Bör man liksom slappna av eller typ spänna sej och trycka emot?

• Svar på tråden Testat analsex för första gången!
  • Anonym

precis när han ska tränga in så ta i lite precis som du ska på toa Funkar bra och sen ett silikonbaserat glidmedel är bäst, bättre gliiiiiid

• Anonym (mums)

glidmedel såklart men sen att hitta en ställning där man slappnar av... på alla fyra är tex ofta dåligt att börja med eftersom man då automatiskt spänner ringmuskeln och då kan man skada den.. det gäller att slappna av i ringmuskeln, men du kan fortfarande trycka emot med rumpan mot hans kuk... vi brukar ligga sked, då kan jag slappna av men ändå möta hans kuk och styra lite hur mkt han ska komma in i varje stöt..
    över huvud taget är det viktigt att det är du som styr och inte han, eftersom man kan skada ringmuskeln om man inte är försiktig.. så det är bra att kunna kommunicera och tala om hur fort/långsamt det måste gå..

• Anonym (Newbie)

Tack för era svar!

Anonym (mums)
    Ja jag tror det skulle fungera mycket bättre och bli skönare om jag själv kan vara med lite mer och "styra" hur långt in han ska komma.
    Att ligga sked lät både mysigt och avslappnande, det ska jag absolut prova!

Jag är mullig och har rätt stor rumpa, men att ligga sked borde fungera ändå om man ska ha analsex. Det är svårare att använda sig av den ställningen om man ska ha vanligt sex då jag är rund och han smal. Han kommer inte tillräckligt långt in helt enkelt.

Jag är jättetacksam för era tips!

• love 69

*följer tråden med spänning*

• pixiedust

Jag tycker det är bra att ligga på mage och ha honom liggande ovanpå, det känns väldigt mysigt och intimt. Inte lika lätt att styra som tjej förstås, men...

• love 69

fan... jag lyckas inte.

har saker bakom mig som har gjort att jag vägrat tills nu... nu håller jag på att bearbeta det och VILL verkligen prova, men har nog svårt att slappna av...

• Anonym (mums)
    Svar på #6
    för mig tog det många gånger innan det blev riktigt bra... i börjn var det väl mer för makens skull som vi testade och fick då flera gånger avbryta för att jag tyckte att det gjorde för ont... det viktigaste tror jag e att a en partner som man verkligen litar på och där man inte behöver känna sig dum för att man vill avbryta mitt i... då är det lättare att slappna av när man vet att allt är ok...

sen brukar vi, när vi har analsex, alltid avsluta förspelet med att ligga i sked, han brukar använda sina fingrar fram och sedan tar jag hans kuk mellan skinkorna, och efter ett tag brukar det bli så uphetsande att jag bara vill ha in den.. det krävs liksom att jag vli lite "analkåt" eller hur man ska uttrycka det... fortsätt försöka så länge som du vill så kommer det säkert att bli bra någon gång... :)
  • Oliner

Anonym (Newbie) skrev 2008-12-02 02:50:00 följande:

Jag är lite blyg i sängen, men sen nån månad tillbaks dejtar jag en kille som har rätt bra självförtroende och som vågar ta för sig. Det gör mig mer säker på mej själv.Igår när jag var där och vi hade haft vanligt sex ett tag så började han massera min rumpa och slicka lite. Jag märkte vart det var påväg men tänkte att äh jag testar väl då, då tanken på analsex tänder mig så otroligt.Vi hade inte tillgång till glidmedel men det fick bli en hel del saliv istället.Han tog det ganska lugnt och i början gjorde det rätt ont och kändes obehagligt/ovant, men efter nån minut kändes det bättre. Jag avbröt dock hela grejen efter kanske 10 min - en kvart.Kan fortfarande inte säga att jag tycker det var skönt, men vill prova igen för jag tror att jag kan lära mig att gilla det med "rätt teknik".Saken var att det kändes okej sålänge han tog det lugnt, men när han körde in hela till botten gjorde det riktigt ont.Varför??Han har varken jättestor eller liten snopp utan nånstans däremellan.Har ni några tips på hur man ska göra förutom glidmedel och såklart att vara upphetsad innan för att det inte ska göra så ont?Bör man liksom slappna av eller typ spänna sej och trycka emot?
    Använd glid, börja med fingrar och jobba mot större mål, se till att vara kåt, kan börja med att han slickar dig och leker med ett finger där eller nåt.

Sen när kuken ska in brukar också vara lite småproblem med, men på med extra mycket glid då, tryck kuken mot öppningen och sen trycker du dig mot kuken så du får själv styra när den ska gå in, när den väl är inne så låt den bara vara där och du slappnar av innan han börjar jucka, sen kan han börja jucka sakta och öka farten mer och mer, Tja sen är det bara det roliga kvar och det kan ni nog själva

Lycka till!!!!
  • swen1

när jag/vi har rumpsex så är det mycket förspel och färdig sex för henne , sen gäller det att lyssna på varandra hela tiden (jag kollar hela tiden med henne om det okej ) som ni säger som har gjort det ....det är alltid hon som bestämmer rumpsexet .
    glöm inte glidmedel bara

• Anonym (L)

om du smeker dig själv samtidigt så slappnar du av lättare, sen tar det ett par ggr innan det känns bra som varje ny grej man provar, så är det för mig iaf!
    glidmedel gör det så mycket lättare också!

• Anonym (Newbie)

Hej igen!

long time, men jag har varit utan dator.

Jag vill bara tacka sååååå mycket för alla era grymma tips o råd!
    Nu börjar jag känna mig mer analsäker *haha* och vi har haft det ett flertal gånger sedan jag skrev detta.

Tipset om att killen skulle ligga ovanpå, typ som i missionären, var grymt bra!
    Likaså det Oliner skrev om att han skulle vara still först innan han börjar jucka. Det gjorde liksom att jag vande mig vid känslan.
    Kan inte säga att jag verkligen gillar känslan av analsex men det är spännande och känns bättre för varje gång. Är glad att jag vågar testa :)

Det har inte gått för honom när vi haft analsex, men det får väl bli nästa grej.
    Känns det konstigt om killen får utlösning där? Jag är rädd att det typ ska kännas som man bajsar på sig och att man får rusa till toaletten. Typ som lavemang :P

Snacka om att man kan släppa på sina hämningar när man väl träffar "rätt" person. Ja, rätt sexmässigt iaf.
    Jag som alltid varit så blyg i sängen tidigare. Det känns väldigt utvecklande och upphetsande.

Tusen tack för era tips o råd, de har VERKLIGEN hjälpt mig!

• Anonym (mums)

det känns typ inte när han kommer i analen men det blir ju lite kladdigt när man går på toa efteråt, så då kan det väl kännas lite som att man fått lavemang :) efter vanligt sex brukar jag o maken gå på toa samtidigt, jag på toaletten o han tvättar kuken i handfatet, men har han kommit där bak brukar jag vilja ha lite längre tids alone-time på toan, me det är väl enda skillnaden :)

Svar på tråden Testat analsex för första gången!