Inlägg från: Anonym (mums) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mums)

Testat analsex för första gången!

glidmedel såklart men sen att hitta en ställning där man slappnar av... på alla fyra är tex ofta dåligt att börja med eftersom man då automatiskt spänner ringmuskeln och då kan man skada den.. det gäller att slappna av i ringmuskeln, men du kan fortfarande trycka emot med rumpan mot hans kuk... vi brukar ligga sked, då kan jag slappna av men ändå möta hans kuk och styra lite hur mkt han ska komma in i varje stöt..
    över huvud taget är det viktigt att det är du som styr och inte han, eftersom man kan skada ringmuskeln om man inte är försiktig.. så det är bra att kunna kommunicera och tala om hur fort/långsamt det måste gå..

• Anonym (mums)
    Svar på #6
    för mig tog det många gånger innan det blev riktigt bra... i börjn var det väl mer för makens skull som vi testade och fick då flera gånger avbryta för att jag tyckte att det gjorde för ont... det viktigaste tror jag e att a en partner som man verkligen litar på och där man inte behöver känna sig dum för att man vill avbryta mitt i... då är det lättare att slappna av när man vet att allt är ok...

sen brukar vi, när vi har analsex, alltid avsluta förspelet med att ligga i sked, han brukar använda sina fingrar fram och sedan tar jag hans kuk mellan skinkorna, och efter ett tag brukar det bli så uphetsande att jag bara vill ha in den.. det krävs liksom att jag vli lite "analkåt" eller hur man ska uttrycka det... fortsätt försöka så länge som du vill så kommer det säkert att bli bra någon gång... :)
  • Anonym (mums)

det känns typ inte när han kommer i analen men det blir ju lite kladdigt när man går på toa efteråt, så då kan det väl kännas lite som att man fått lavemang :) efter vanligt sex brukar jag o maken gå på toa samtidigt, jag på toaletten o han tvättar kuken i handfatet, men har han kommit där bak brukar jag vilja ha lite längre tids alone-time på toan, me det är väl enda skillnaden :)

Svar på tråden Testat analsex för första gången!