Fibromyalgi del 7
Nya tråden för gamla o nya besökare
Nya tråden för gamla o nya besökare
Susye:
Hur kollar man vilken grad av fibro man har?
Jag har inte fått min fibro graderad, men jag antar att jag har en svår form jag också.
Har läst om det där Nyponpulvret(är det samma som loppfrö förresten?) o. tänkte pröva. Märkte du inget alls?
Var det lika dyrt som tallbarrsdrycken du nämner förresten?
hej.
Får man vara med här? Såg att det fanns en till fibrotråd. har hängt i den andra tråden.
Jag har fibromyalgi, kronikst trötthetssyndrom och IBS mage och har haft sjukersättning halvtid länge och försöker jobba halvtid. Vilket just nu inte går så bra. Är så fruktansvärt trött och har ont.Jobbar med bokföring/administration just nu hemifrån.
Jag är 32 år gift inga barn än, men vill väldigt gärna ha om man vågar sig på det. Vet inte hur jag ska orka när man vissa dagar knappt orkar göra någonting nu fast man inte har några barn än.
musiknallen: klart du får vara med här!
Mixela - Kollade Google, verkar inte vara samma, loppfrön fungerar tydligen bra om man har trög mage;). Inget jag behöver iaf..
Mixela skrev 2009-01-19 15:15:51 följande:
Jag känner på ett sätt likadant, det är mycket hokus-pokus med hälsokost, men jag VILL ju bli bättre, även om jag inte blir helt frisk, så kanske lite, lite bättre än vad jag är nu. Och då provar jag lite av varje, tänk om det skulle hjälpa.
En annan sak som jag läste om var medicinsk laser, men det verkar inte finnas norr om Sundsvall...