• Petrah

Årets julklapp till 7 årig pojk?

Vad köper man till grabben som har allt? Är det nått speciellt som gäller nu eller är inne nu som jag missat kanske? min grabb går i 1:an och dom spelar mycket kula men dt fick han när han fyllde år i November.
    Förslag på annat, vad ger ni era i julklapp i år??

Wild, Raw and Beautiful
  • Svar på tråden Årets julklapp till 7 årig pojk?
  • Hanna3

Ja vad sjutton ska man köpa, har en 6 årig son som inte vet vad han önskar sig! Kanske ett spel till vårt playstation!? Han önskar sig föresten ett Nintendo , ett bärbart sådant där litet. Men det kostar ju för sjutton 1400 sek

• Petrah

ja dt är ju inte billigt. vi har inget sånt spel alls. hmmm??

Wild, Raw and Beautiful
  • sweran

sambons grabbar är 8... de får lego, figursaxar, pruttlera o ett sällskapsspel från oss. sen blir det lite kläder o sånt där "tråkigt" från mina föräldrar o deras farmor o farfar :)

vi köper inga dyra julklappar, fyndar mycket nya saker på tradera åt dem istället...

• Leica

Star Wars-lego.
    Böcker (min son får bla en om hockey).
    Sport/Hobbysaker (min son får ny hockeyklubba).
    Experimentlåda.
    Spel (sonen får Twister som han önskar sig och nåt mer).
    Sen brukar det bli lite småsaker utöver det.

• Leica
    Hanna3 skrev 2008-12-02 22:46:18 följande:
    Ja vad sjutton ska man köpa, har en 6 årig son som inte vet vad han önskar sig! Kanske ett spel till vårt playstation!? Han önskar sig föresten ett Nintendo , ett bärbart sådant där litet. Men det kostar ju för sjutton 1400 sek
    Tips:
    Köp ett beg Gameboy Advance att börja med. Finns i nyskick. Tex på Tradera.
    De nya Nintendo DS är kanoncoola, men tål inte hälften så mycket (tex att de tappas i golvet/marken) och skärmen är känslig. Min kompis köpte ett till sin 6-åring i födelsedagspresent i våras och skärmen gick sönder av att han råkade trycka lite för hårt med "pennan" en gång, kostade 600:- att laga...nyligen hände det igen.... Blev ett dyrt spel...
  • yrrol2

min 8 åring tycker om ben10 och spionsaker så vi har köppt, spion glasögon som man kan se i mörker med (det är vad reklamen lovar sen får man se) sen så ska vi köpa medar till spark cykeln så den kan användas på vintern, på blocket finns play station 2 till bra pris + många spel till.

• Leica
    yrrol2 skrev 2008-12-03 07:32:17 följande:
    min 8 åring tycker om ben10 och spionsaker så vi har köppt, spion glasögon som man kan se i mörker med (det är vad reklamen lovar sen får man se) sen så ska vi köpa medar till spark cykeln så den kan användas på vintern, på blocket finns play station 2 till bra pris + många spel till.
    Vart hittade du såna spionsaker? Här hittade jag bara (vi har inte de största lekbutikskedjorna) skitdyra agentgrejer i nån serie.
Svar på tråden Årets julklapp till 7 årig pojk?