Amerikanska namn?? *hjälp*
Jag vill ha hjälp med amerikanska killnamn men även tjejnamn.. vi är inne på Wyatt om det blir en pojke, men vill ha lite mer tips och förslag.. tack på förhand!!
Jag vill ha hjälp med amerikanska killnamn men även tjejnamn.. vi är inne på Wyatt om det blir en pojke, men vill ha lite mer tips och förslag.. tack på förhand!!
Jag och min man var valdigt inne pa Miles till en kille. Vi har inte helt bestamt oss annu, dock. Tycker i alla fall det ar jattefint (vi bor i USA).
Ryan
Brian
Jonah
Chris
Timothy
Ethan är fint. Vi har funderat på det, men jag misstänker att vi svenskar inte kommer att kunna uttala det... Det är svårt när namnet ska fungera både här i Sverige och i engelsktalande länder...
John
Joshua
vår trea heter Elliot
För flickor Amy eller Abigail (Abby).
elton, niles, steven, steve, andrew, patric, kevin, benjamin, frank, sonny, brian, nick, mick, bruce, william, dwain, donnie, bill, ben, matthew, oliver, bobbie, aaron, addison, allen, andy, gilbert, galvin, Raphael...
du! en sida får du nu av mig:www.aussiethings.com.au/babynames/index.htm
flicknamn:
ashley, ally, sally, mary, rachel, marielle, melissa, nicole, sabrina, valerie, breanna, lorena, cirona, alexandra, melanie, leah, juliette, mel, jill, danielle....
ett till killnamn: harvey
jag vill ha ett engelsktalande namn även om jag bor i sverige. har tänkt på robin som killnamn el .som flicknamn melissa el. nicole, men nicole är nog svårt att uttala i sverige, spec. för äldre personer.
Julian, det heter min lilla prins
Dayna Lee!