• SaraFalun

Amerikanska namn?? *hjälp*

Jag vill ha hjälp med amerikanska killnamn men även tjejnamn.. vi är inne på Wyatt om det blir en pojke, men vill ha lite mer tips och förslag.. tack på förhand!!

• Svar på tråden Amerikanska namn?? *hjälp*
  • Wagram

Jag och min man var valdigt inne pa Miles till en kille. Vi har inte helt bestamt oss annu, dock. Tycker i alla fall det ar jattefint (vi bor i USA).

• Mamasnest

Ethan är fint. Vi har funderat på det, men jag misstänker att vi svenskar inte kommer att kunna uttala det... Det är svårt när namnet ska fungera både här i Sverige och i engelsktalande länder...

• mama3

För flickor Amy eller Abigail (Abby).

• micki

elton, niles, steven, steve, andrew, patric, kevin, benjamin, frank, sonny, brian, nick, mick, bruce, william, dwain, donnie, bill, ben, matthew, oliver, bobbie, aaron, addison, allen, andy, gilbert, galvin, Raphael...

du! en sida får du nu av mig:www.aussiethings.com.au/babynames/index.htm

• micki

flicknamn:

ashley, ally, sally, mary, rachel, marielle, melissa, nicole, sabrina, valerie, breanna, lorena, cirona, alexandra, melanie, leah, juliette, mel, jill, danielle....

ett till killnamn: harvey

• JenTravel

jag vill ha ett engelsktalande namn även om jag bor i sverige. har tänkt på robin som killnamn el .som flicknamn melissa el. nicole, men nicole är nog svårt att uttala i sverige, spec. för äldre personer.

• disel

Julian, det heter min lilla prins

Svar på tråden Amerikanska namn?? *hjälp*