• Anonym (rätt)

Polis övergrepp

Men herregud vad ni stressar upp er. Varför blev han så kränkt över att behöva ta lite prover? Tänk om han varit påverkad då? Det var väl inget farligt heller. Han var ju oskyldig och så fick han gå.

• Anonym (rätt)
    Anonym skrev 2008-12-03 09:04:34 följande:
    Vad är så brutalt???Han fick följa med och ta blodprov... ser inget brutalt med det...?
    precis.. det vore väl betydligt värre att dom sket i att kolla upp personer av "barmhärtighet"
  • Anonym (rätt)
    Jockelina skrev 2008-12-03 09:16:06 följande:
    TS hur tycker DU att polisen ska arbeta om de ser någon som de misstänker vara drogpåverkad?
    Precis.. hur skulle dom annars ha gjort?
  • Anonym (rätt)
    Anonym (vänta nu) skrev 2008-12-03 09:29:42 följande:
    varför ska dom behandla honom så hårt, de är fel.dom kan ju berätta från början varför dom tar honom. Dom måste ge en förklaring.över 50år känns som min pappa, jag skulle bli så förbannad om polisen gjorde så mot min pappa.om han ser pråper ut som min far.
    Så om man ser proper ut så kan man inte ha brukat droger menar du?
  • Anonym (rätt)
    Anonym skrev 2008-12-03 09:57:37 följande:
    Anonym (jurist) skrev 2008-12-03 09:46:10 följande: Ja men läs då TS igen så ser du att det står att han blev utsliten ur bilen.
    Det kanske var hans version av det hela. Man kanske kan uppleva det så. Vi har ju som vanligt bara en sida av storyn presenterad.
  • Anonym (rätt)
    Hemligalåda skrev 2008-12-03 16:41:30 följande:
    Är väl ingen nyhet direkt att de flesta poliser uppför sig som svin ...jag kommer aldrig att lita på en polis mer i mitt liv...
    Jag har bara positiva erfarenheter av polisens jobb. Mkt positivt. Inget negativt alls.
Svar på tråden Polis övergrepp