Polis övergrepp
Misstänker dom en drogpåverkan så får dom ta in en person på provtagning.... helt rätt!
Misstänker dom en drogpåverkan så får dom ta in en person på provtagning.... helt rätt!
får dom verkligen göra så.
låter brutalt..
kolla upp det med polisen .
Jag undrar med va som e så farligt, han kanske vinglade till lite på vägen när han körde, verkade stressad och hade röda ögon då e det ju en självklarhet att han skall in på provtagning.
ta helldre in för många än för få tycker jag
Jo tyvärr finns det poliser som älskar att visa vilken makt dom har.
Jag tyckte själv att jag blev illa behandlad av en polis som gav mig en böteslapp för en krock, själva böteslappen va det inget fel på eftersom det var mitt fel (egentligen halkans, men det var ju jag som körde bilen), men hon polisen frågade vad jag kommer få för lön nästa månad. Eftersom jag nyss börjat jobba tyckte jag det var märkligt att fråga vilken lön jag kommer at få, en lön som jag då aldrig sett spåter av ännu. Tog kontakt med en bekant som är polis och han kollade upp med sina kollegor, och hon polisen som gav mig böteslappen hade gjort fel enligt vännens kollegor. Dom skall ydligen räkna enligt föregående halvårs inkomst, inte det som man kommer att få. Så jag överklagade och har ännu inte sett röken av böteslappen, detta var för ett år sedan.
Se man ska inte lita på polisen, man ska undvika dom. Evil evil people.
Anonym (vänta nu) skrev 2008-12-03 09:29:42 följande:
Anonym (jurist) skrev 2008-12-03 09:46:10 följande:
Bra att polisen gör sitt jobb
Love 4 ever skrev 2008-12-03 17:26:29 följande: