• Anonym

Polis övergrepp

Misstänker dom en drogpåverkan så får dom ta in en person på provtagning.... helt rätt!

• Anonym

får dom verkligen göra så.

låter brutalt..

kolla upp det med polisen .

• Anonym
    Anonym skrev 2008-12-03 09:03:41 följande:
    får dom verkligen göra så.låter brutalt..kolla upp det med polisen .
    Vad är så brutalt???

Han fick följa med och ta blodprov... ser inget brutalt med det...?
  • Anonym

Jag undrar med va som e så farligt, han kanske vinglade till lite på vägen när han körde, verkade stressad och hade röda ögon då e det ju en självklarhet att han skall in på provtagning.

ta helldre in för många än för få tycker jag

• Anonym

Jo tyvärr finns det poliser som älskar att visa vilken makt dom har.

Jag tyckte själv att jag blev illa behandlad av en polis som gav mig en böteslapp för en krock, själva böteslappen va det inget fel på eftersom det var mitt fel (egentligen halkans, men det var ju jag som körde bilen), men hon polisen frågade vad jag kommer få för lön nästa månad. Eftersom jag nyss börjat jobba tyckte jag det var märkligt att fråga vilken lön jag kommer at få, en lön som jag då aldrig sett spåter av ännu. Tog kontakt med en bekant som är polis och han kollade upp med sina kollegor, och hon polisen som gav mig böteslappen hade gjort fel enligt vännens kollegor. Dom skall ydligen räkna enligt föregående halvårs inkomst, inte det som man kommer att få. Så jag överklagade och har ännu inte sett röken av böteslappen, detta var för ett år sedan.

• Anonym

Se man ska inte lita på polisen, man ska undvika dom. Evil evil people.

• Anonym

Anonym (vänta nu) skrev 2008-12-03 09:29:42 följande:

varför ska dom behandla honom så hårt, de är fel.dom kan ju berätta från början varför dom tar honom. Dom måste ge en förklaring.över 50år känns som min pappa, jag skulle bli så förbannad om polisen gjorde så mot min pappa.om han ser pråper ut som min far.
    Fast hur man behandlas ska väl knappast bero på hur "pråper" man ser ut?
  • Anonym

Anonym (jurist) skrev 2008-12-03 09:46:10 följande:

står inget i ts om att de skulle ha tagit i särskilt hårt, det har du nog läst mellan raderna... själv läser ja mellan raderna att är väldigt lättkränkt...
    Ja men läs då TS igen så ser du att det står att han blev utsliten ur bilen.
  • Anonym

Love 4 ever skrev 2008-12-03 17:26:29 följande:

Ja idioter säger jag då bara. Jag har NOLL respekt för polisen nummera,bara för dom är poliser tror dom att dom kan behandla förk hur sjutton dom vill. Usch för dom
    Nä usch, vi avskaffar hela rättsväsendet när vi ändå håller på. Helt allvarligt, en hel yrkeskår går inte att döma ut på det där sättet.
Svar på tråden Polis övergrepp