• Uppfylldönskan

God manlig parfym!

Har ingen aning om vars jag ska stoppa detta men..

Har ni nått tips på en riktigt god manlig parfym?
    Menar ju så klart en god doftade inte en man kan stoppa i munnen ;D
    Tänkte köpa en parfym från barnen till deras pappa men vet ej vilken jag ska våga köpa. :/ Har ingen butik här med parfymer och har inget tillfälle att åka till "storstan" för att köpa så tänkte beställa..

Nån som vet en bra parfym?

• Svar på tråden God manlig parfym!
  • sammetrocker

Armani har en sviiiingod herrparfym. "Giorgio di armani" tror jag det sttår på flaskan. Absolut den godaste jag luktat på!

• Uppfylldönskan

Okej ska kika in den :)
    Armani märkena brukar ha riktigt goda parfmer, hade en för kvinnor och herregud vad gott den luktade!!
    Så ska verkligen kolla in den du skrev :)

• Morbid Mistress

även om du får massor av tips är det inte säkert att din partner passar i den du köper. Det handlar oma tt den ska harmonisera med hans naturliga doft etc. mitt tips är därför att du ger ett "presentkort" eller liknande så att han får möjlighet att prova ut rätt doft för jsut honom.

Det som skrivs på Internet stannar på Internet
  • Uppfylldönskan

Ja det skulle man ju faktiskt kunna göra så får han välja sin egen..

• myranemy

van gils - den oranga kartongen

• nadja84

Versace Blue Jeans luktar super och den har inte så många. Finns att beställa på www.parfym.se

• Mitka79

armanis code. aaaaaaaaaaaahhhh va goooottt den luktar!!!

• MajaLarsson

lancomes hypnose! Luktar MAN!

• Skusan

www.nordicfeel.se/Default.aspx

Här beställer jag all parfym, fast jag har nära till butiker, för det är massa billigare .
    Den jag köpte sist till min karl va Style in Play från Lacoste, luktar jättegott! Den köpte jag utan att veta om han skulle passa i den, han gjorde det .

Svar på tråden God manlig parfym!