• Ruso

För alla oss som gillar LINDEX - del 6

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx
    Länk till BILDTRÅDEN
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932283.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-06 12:04
    Länk till rabattkodstråden
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38033596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-08 02:42
    Länk till nya rabattkodstråden
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m41187446.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 6
  • Tvillingmamma2007

Som sagt, bra gjort Ruso!

Såg på hemsidan nu att det är bara ett plagg per kund som gäller av "dagens plagg" fast en på nätet och en i butik då så blir det ju två ändå

• Kayn

Finns det några fina tomte/pepparkakskläder på Lindex (eller nån annanstans) i år? Köpte en pepparkaksdress till sonen förra lucia men den är ju så klart för liten nu

Mamma till Wilhelm 070114
  • Ruso
    Hej och välkomna till nya tråden!

Hoppas alla hittar hit!!
  • Ruso
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-12-03 10:44:56 följande:
    Som sagt, bra gjort Ruso! Såg på hemsidan nu att det är bara ett plagg per kund som gäller av "dagens plagg" fast en på nätet och en i butik då så blir det ju två ändå
    Jag såg också det...jag som vill ha _minst_ två pyjamasar i morgon och som inte har bil att ta mig til Lindex affären!!
  • mammas favorit

Det verkar olika med antal vid sånna köp beronde på butik. min mormor var och handlade på lindex i stockholm då hade en kvinna tagit 9 klänningar!!! och fick köpa dessa:(

• Glad o Lycklig

men ojdå, de där va ju inte meningen, skulle ju lägga som favvotråd o inte posta meddelande...  Men jaja

*Wilma 060713 och Oliver 080621* wilmaocholiver.blogg.se
  • Love Isac
    Ruso skrev 2008-12-03 10:51:41 följande:
    Hej och välkomna till nya tråden! Hoppas alla hittar hit!!
    Tack!
  • Pixxi

Nu har det kommit en ny söt velourkjol i webshopen.. Den är så supersöt. Nån som sett den irl? Stor eller liten i storleken?

• Lilaa

Kan man beställa presentkartonger från hemsidan när man beställer eller ska man fråga om det när man hämtar paketet?

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 6