Inlägg från: Lottie2008 |Visa alla inlägg
  • Lottie2008

Mutsy del 9

Ice82: Jag ser att du är ganska kort liksom jag och undrar vilken inställning du haft på handtaget när liggdelen är på?
    Jag har inte börjat använda min vagn ännu men när jag testkör känner jag att jag eg. skulle vilja ha handtaget någonstans mellan mittinställningen och den lägsta inställningen (restaurantinställningen). Men det kanske inte är meningen att den lägsta inställningen ska användas mer än när vagnen står parkerad?

När jag provar sittdelen passar den lägsta inställningen perfekt. Men när jag har liggdel + skötväska och lägsta inställningen blir det liksom lite tajt.

• Lottie2008

Ice82: Nr 1 är alltså inte helt nere.
    Jag tror kanske bara att jag ska vänja mig men just nu känns det lite högt.

• Lottie2008

Ice82: Vilken liten bestämd dam. Det låter som att det är dags att byta!
    Tack för hjälpen med handtagsinställningarna. Har BF idag så jag väntar ännu på min lilla. Kan snart inte vänta längre vill bara att den ska komma NUUUUU!

• Lottie2008

Jag har funderat lite på hur ni lättast packar vagnen i bilen med liggdelen på. När jag fäller ihop chassit med liggdelen på tycker jag att vagnen blir otymplig (skulle liksom vilja kunna lyfta upp liggdelen lite).
    Hur gör ni?

• Lottie2008

Ice82: Ja och nu har datumet nästan passerats. Inget händer.
    Vi vet inte vad det ska bli så det blir extra spännande när dagen kommer. Om det inte blir mer än 5 dagar över tiden är jag glad. Just nu känns det som om den aldrig ska komma ut.

• Lottie2008

Var på Mutsys hemsida kan man se hur man fäller ihop vagnen?

• Lottie2008

Ja hur kan jag ha missat det. Men det är väl enbart hur man fäller sittdelen riktad framåt.

• Lottie2008

Ice82. Nu har vår efterlängtade lilla pojke kommit till världen. Han föddes den 20 dec, 8 dgr över tiden 3200 g, 52 cm.Har inte hunnit skriva tidigare då livet förändrades, men nu har vi hämtat andan igen.
    Vi har hunnit provköra vår fantastiska mutsy vagn.Den rullar fint och vår kille trivs i sin vagn.
    Nu känns läge 1 i handtagsinställningen bra, det var skillnad när man rullade vagnen ute på gatan.

Svar på tråden Mutsy del 9